Gjest søkksliten av jobben Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jobber i et helseforetak. Avd. jeg jobber på er og har lenge vært vanskelig med å holde på folk i lengden. Dette går kraftig utover de ansatte. Vi er slitne og fortvilte. Mye sykemeldinger ovs. Nå er avd begynt å beordre folk på jobb, og det går etter tur for hvem som har blitt beordret. I utgangspunktet var denne jobben slik at det var 2 delt turnus med dag og kveldsvakter og egne nattevakter. Vi blir allikevel beordret på natt. Er så sliten, da jeg ikke klarer jobbe nattevakter. Tar flere dager for meg å komme til hektene. Sliter med søvnproblemer, og må stå opp og legge meg til samme tid hver dag. Vet noen reglene for beordring på jobb? 0 Siter
Gjest stene Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Usikker på reglene her. Men hva om du fikk en attest fra legen om at du ikke kan jobbe natt pga helsemessige årsaker? Høres slitsomt ut å jobbe natt mot sin vilje... 0 Siter
Gjest søkksliten av jobben Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Usikker på reglene her. Men hva om du fikk en attest fra legen om at du ikke kan jobbe natt pga helsemessige årsaker? Høres slitsomt ut å jobbe natt mot sin vilje... Ja jeg har tenkt på det samme. Men synes det er drastisk at jeg må til lege når jeg sa til min arbeidsgiver at jeg ikke kunne jobbe natt. Hun sa at hun dessverre var nødt å beordre likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.