Gå til innhold

Har du noen gang forsøkt neseskylling?

Anbefalte innlegg

Gjest fordeler og ulemper?
Skrevet

Jeg mener med sånn neseskyllingshorn. For noen år siden forsøkte jeg, og syntes det var grusomt. Den siste uken har jeg forsøkt igjen, og denne gangen har jeg fulgt instruksjonen helt nøye og gjør det riktig - kjenns ikke ubehagelig i det hele tatt. Renser opp snøret når jeg er tett i nesa.

Men: To ganger har jeg følt meg svimmel rett etter neseskyllinga. Dette KAN jo skyldes at jeg har et virus akkurat nå, men det var jo rart det skulle komme bare akkurat da.

Har du noen erfaring med at man kan bli svimmel av det?

Fortsetter under...

Skrevet

Prøvde det for lenge siden. Jeg merket ikke noe ubehag. Men jeg ser heller ikke helt vitsen med det.

Gjest fordeler og ulemper
Skrevet

Prøvde det for lenge siden. Jeg merket ikke noe ubehag. Men jeg ser heller ikke helt vitsen med det.

Vitsen er vel helst hvis man har tendens til mye snørr i nesa, eller hvis man er syk og sånn. Da renser det opp. Jeg bruker det jo ikke til vanlig, bare akkurat nå når jeg er syk.

Skrevet

Det er grusomt ekkelt, men det letter på forkjølelsen.

Jeg kan ikke bruke nesespray så da er nesehornet et alternativ.

Nå bruker jeg inhalator i nesen ved forkjølelse.

Jeg har aldri blitt svimmel av nesehornet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...