Gjest fordeler og ulemper? Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Jeg mener med sånn neseskyllingshorn. For noen år siden forsøkte jeg, og syntes det var grusomt. Den siste uken har jeg forsøkt igjen, og denne gangen har jeg fulgt instruksjonen helt nøye og gjør det riktig - kjenns ikke ubehagelig i det hele tatt. Renser opp snøret når jeg er tett i nesa. Men: To ganger har jeg følt meg svimmel rett etter neseskyllinga. Dette KAN jo skyldes at jeg har et virus akkurat nå, men det var jo rart det skulle komme bare akkurat da. Har du noen erfaring med at man kan bli svimmel av det? 0 Siter
adelie Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Prøvde det for lenge siden. Jeg merket ikke noe ubehag. Men jeg ser heller ikke helt vitsen med det. 0 Siter
Gjest fordeler og ulemper Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Prøvde det for lenge siden. Jeg merket ikke noe ubehag. Men jeg ser heller ikke helt vitsen med det. Vitsen er vel helst hvis man har tendens til mye snørr i nesa, eller hvis man er syk og sånn. Da renser det opp. Jeg bruker det jo ikke til vanlig, bare akkurat nå når jeg er syk. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Det er grusomt ekkelt, men det letter på forkjølelsen. Jeg kan ikke bruke nesespray så da er nesehornet et alternativ. Nå bruker jeg inhalator i nesen ved forkjølelse. Jeg har aldri blitt svimmel av nesehornet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.