Gå til innhold

Håndball-EM starter i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg gleder meg enormt, dette er åprets høydepunkt spør du meg. EM på hjemmebane er virkelig stort.

Hvordan tror dere Norge gjør det i mesterskapet? Jeg håper de kommer seg videre fra innledende runder, men det kan bli tøft nok bare det.

Fortsetter under...

Gjest annlovinda
Skrevet

Har gledet meg lenge til Håndball-EM. Så i dag blir det rett hjem og se på håndball-kamp.

Til søndag skal vi til Drammen, se kamp der, gleder meg ennå mer. Jeg og datteren min.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Har gledet meg lenge til Håndball-EM. Så i dag blir det rett hjem og se på håndball-kamp.

Til søndag skal vi til Drammen, se kamp der, gleder meg ennå mer. Jeg og datteren min.

Jeg skal i hallen både i morgen og søndag, det blir virkelig moro og sikkert kjempegod stemning!

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns herrehåndball er gørrkjedelig egentlig. De er altfor trege. Blir det samme som damefotball :(

Skrevet

Jeg gleder meg. Skal på kampen imorgen. :-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg syns herrehåndball er gørrkjedelig egentlig. De er altfor trege. Blir det samme som damefotball :(

''De er altfor trege.''

Har du da sett herrehåndball nylig? Det er jo herrehåndballen som består av masse fart og ikke minst bruk av muskler. Personlig synes jeg det er damehåndballen som virker noe treg til tider jeg.

Annonse

Skrevet

Jeg er veldig spent, jeg også, og jeg krysser fingrene for at de får max ut av turneringa. Tviler vel litt på gull, med medalje er innenfor rekkevidde. DET hadde vært gøy, det!

Bor dessverre litt for langt unna noen av hallene det skal spilles i, men alt vises jo på TV. Og jeg har engasjementet på topp fra sofan også, jeg!

Skrevet

Jeg kan sitte i timesvis å se på sport på TV, men herrehåndball interesserer meg foreløbig lite.

Kommer Norges lag til finalen, ser jeg ikke bort fra at jeg sitter og ser!

Hørte i radioen i dag at det ikke var solgjt så mye billetter i Bergen. Noen av favorittlagene skal spille der, men kanskje ikke Norge?

candyqueen_83
Skrevet

''De er altfor trege.''

Har du da sett herrehåndball nylig? Det er jo herrehåndballen som består av masse fart og ikke minst bruk av muskler. Personlig synes jeg det er damehåndballen som virker noe treg til tider jeg.

Nei, må innrømme at jeg ikke har sett på en stund ettersom jeg ikke syns det var så interessant. Men kanskje jeg får se i dag. Om jeg får tid mellom alle de andre programmene ;O)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg kan sitte i timesvis å se på sport på TV, men herrehåndball interesserer meg foreløbig lite.

Kommer Norges lag til finalen, ser jeg ikke bort fra at jeg sitter og ser!

Hørte i radioen i dag at det ikke var solgjt så mye billetter i Bergen. Noen av favorittlagene skal spille der, men kanskje ikke Norge?

Norge spiller sine innledende kamper i Drammen. Jeg har sett at det er litt glissent på tribunen de andre spillestedene, men dette er et problem stort sett alle arrangører sliter med når det er EM eller VM.

I Bergen spiller Tyskland, Ungarn, Hviterussland og Spania sine innledende kamper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...