Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ta fotbad med godt varmt vann og mykgjørende velduftende 'fotbad' oppi, det er god omsorg både for en selv og for undersåttene. Men hjelper det egentlig?

Hvor ofte må man ta det for at det skal ha noen egentlig effekt. Jeg synes heler og tær blir tørre om vinteren. Er blitt verre med årene.

Hva gjør du? Har du noen tips du kan dele her på Dol?

Fortsetter under...

Skrevet

Det som hjelper aller best er fotkrem, syns jeg. Gjerne kombinert med fotbad og fjerning av har hud, men fotbad alene hjelper ikke i lengden. Scholl har forskjellige fotkremer som er OK. Du får fotkrem både på Apotek og på Vita, og sikkert mange andre steder også.

Skrevet

Det som hjelper aller best er fotkrem, syns jeg. Gjerne kombinert med fotbad og fjerning av har hud, men fotbad alene hjelper ikke i lengden. Scholl har forskjellige fotkremer som er OK. Du får fotkrem både på Apotek og på Vita, og sikkert mange andre steder også.

Takk for svar, Jeg fjerner jo hård hud, men synes ikke det blir pent rundt neglene. Men kanskje fotkrem hver kveld...

Skrevet

Vær nøye med å smøre føttene!

Den fra bodyshop,en glass krukke,er bare fantastisk!!

Jeg tror det hjelper med fotbad.Jeg pleier bruke en skrubbe stein der det blir hard hud.Så bruker jeg en fotfil etter det.

Går også ann å bruke en barberhøvel,og barbere bort hard hud.

Finnes også egne fotmasker,de er kjempe deilige!! :0)

Viktig å pleie føttene,de skal jo bære oss hele livet!! ;0)

Noe så ekkelt som ustelte bein...usj..

Skrevet

Vær nøye med å smøre føttene!

Den fra bodyshop,en glass krukke,er bare fantastisk!!

Jeg tror det hjelper med fotbad.Jeg pleier bruke en skrubbe stein der det blir hard hud.Så bruker jeg en fotfil etter det.

Går også ann å bruke en barberhøvel,og barbere bort hard hud.

Finnes også egne fotmasker,de er kjempe deilige!! :0)

Viktig å pleie føttene,de skal jo bære oss hele livet!! ;0)

Noe så ekkelt som ustelte bein...usj..

Her var det mange nyttige tips, tusen takk! :) Notert på handlelista.

''...Noe så ekkelt som ustelte bein...usj..''

Helt enig!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...