Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, alltid noe .... Nå gikk kroken som holder/lukker døren på tørketrommen i stykker for andre gang. Tror selve kroken kostet rundt 200kr sist, og det er jo ikke galt. MEN, nå er jeg litt i tvil om jeg like godt skal kjøpe meg en nye en. Min bosch wtl 5200 er nå ca ni år gammel. Hvor lenge vil den "Leve" om jeg reparerer kroken tror dere?

Hvilken tørketrommel vil du anbefale? Jeg vil helst ha med kondens og ikke utlufting.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis kroken ikke koster mer og dette er noe du kan gjøre selv og maskinen ellers funker som den skal så hadde jeg reparert den en tur til.

Skrevet

Hvis kroken ikke koster mer og dette er noe du kan gjøre selv og maskinen ellers funker som den skal så hadde jeg reparert den en tur til.

Ja, vi bestemte oss for å kjøpe krok en gang til. Den er ikke satt på plass men det blir nok prøvd i morgen. Ja det har jo just vært jul så da sparer vi opp litt først hvis det er mulig å vente med maskinen.

Skrevet

Miele er jo bra, men ikke billig.

Ok, vi prøver krok først, så får vi sjekke lommeboka ved kjøp noe senere :)

Skrevet

Ok, vi prøver krok først, så får vi sjekke lommeboka ved kjøp noe senere :)

Fornuftig! Lykke til :)

Annonse

Skrevet

Vår tørketrommel har i det siste ikke vært så veldig samarbeidsvillig. Her en dag lukta det litt svidd... Vi har bestemt oss for å gjøre en aaaaaaaldri så liten innsats for klimaet ved å ikke kjøpe ny. Det funker greit med tørkestativ:o)

(Kommer helt sikkert til å savne tørketrommelen noen svært få ganger)

Skrevet

Vår tørketrommel har i det siste ikke vært så veldig samarbeidsvillig. Her en dag lukta det litt svidd... Vi har bestemt oss for å gjøre en aaaaaaaldri så liten innsats for klimaet ved å ikke kjøpe ny. Det funker greit med tørkestativ:o)

(Kommer helt sikkert til å savne tørketrommelen noen svært få ganger)

Du er god dersom du klarer deg uten!! Her hoper det seg fort opp med tøy. Har ikke plass til ørten tørkestativ :) Sommer er utetørk. åå som jeg gleder meg!!! :) Er du alene? Vi er fem stk....

Skrevet

Du er god dersom du klarer deg uten!! Her hoper det seg fort opp med tøy. Har ikke plass til ørten tørkestativ :) Sommer er utetørk. åå som jeg gleder meg!!! :) Er du alene? Vi er fem stk....

Nei, vi er fire. Det går veldig greit. Jeg kommer til å savne tørketrommelen de få gangene jeg trenger å tørke noe fort. Skal innrømme at det er veldig greit å ha tørketrommel til å tørke truser, sokker, vaskekluter og slikt, for det er så inderlig kjedelig å henge opp. Vi har stort sett et tørkestativ stående med klær på, men ikke alltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...