Gå til innhold

Fint gammelt servise

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, det var spesielt:-)

Hun følte vel det var en "husmorgave" og ikke en gave til "seg selv".

Hvis jeg hadde vært gift (ennå) og fått en støvsuger av mannen min, ville jeg nok reagert.

Fortsetter under...

Skrevet

Hun følte vel det var en "husmorgave" og ikke en gave til "seg selv".

Hvis jeg hadde vært gift (ennå) og fått en støvsuger av mannen min, ville jeg nok reagert.

Ja, det er jeg helt enig i. Så for meg bare at det var en som hadde fått oppvaskmaskin i gave av noen annen en mannen, og som var lei seg fordi det ble slutt på håndvaskinga...;-)

Skrevet

Jeg leste om en dame som hadde fått oppvaskmaskin i bursdagsgave. Hun var helt på gråten, så skuffet ble hun. Det var altså ikke deg ;)

He,he,nei det var ikke meg...Men kunne gjerne tatt over den!!!

Skrevet

Nå måtte jeg le...;-O

Jeg hørte sukket helt hit! Oppvaskmaskin skulle vært påbudt hos alle og dekket av staten, he, he ;)

Nesten en menneske rett å ha det... ;0)

hvertfall med to unger....

Skrevet

Oppvaskmaskinen gjør vel ikke så mye gærent. De brukte jo varmt vann før også. Jeg er mer bekymret for oppvaskpulveret, men i dag fant jeg et litt skånsomt pulver. og så skal jeg bruke lite, slik at selve blandingen vann/pulver ikke er så kraftig.

Håper du også får deg oppvaskmaskin, du har da unger, tror jeg, og da blir det mye arbeid! :)

Ja,jeg har to unger...Blir mye styr..Men jeg har aldri hatt det,så det går jo fint..

Men jeg ønsker meg en...også tørketrommel....

Nytt sukk... ;0)

Skrevet

Ja,jeg har to unger...Blir mye styr..Men jeg har aldri hatt det,så det går jo fint..

Men jeg ønsker meg en...også tørketrommel....

Nytt sukk... ;0)

Å ja! Tørketrommel er utrolig besparende! Håper du får ordnet deg med det, iallfall! Ville heller levd uten oppvaksmaskin enn trommel, jeg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...