margerita1365380476 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Ønsker å gå tur om kvelden, men det er så mørkt ute og trist å gå alene. Ser friskis og svettis har en turgruppe som går tur like ved meg i kveld kl 18. Jeg har ingen å dra sammen med. Tenkte det kunne være greit å ha en gjeng å gå tur sammen med to dager i uka. Koster kun 200 i året. Er litt redd for at det bare er "gamlinger" der da. Jeg er i 30-årene. Jeg kan jo gå og høre på musikk. Hva ville dere gjort? 0 Siter
Gjest vic77 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Ta sjansen, og bli m på tur. Trenger ikke bare være "gamlinger". Jeg har selv trent på frskis og svettis, og det er mange som er rundt 30 år.. Det var også yngre og eldre der.. Skjønner at det ikke frister å gå ute alene nå på denne årstiden.. Jeg går ikke ute alene på kveldene.. Prøv en gang, så ser du.. Lykke til :0) 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Hei. Ta sjansen, og bli m på tur. Trenger ikke bare være "gamlinger". Jeg har selv trent på frskis og svettis, og det er mange som er rundt 30 år.. Det var også yngre og eldre der.. Skjønner at det ikke frister å gå ute alene nå på denne årstiden.. Jeg går ikke ute alene på kveldene.. Prøv en gang, så ser du.. Lykke til :0) Takk for svar:) Tror jeg blir med og ser hvordan det er . Har lyst å komme meg en tur ut i lufta, liker bedre å trene ute enn inne på senter. Får ta m meg ipoden. 0 Siter
adelie Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Takk for svar:) Tror jeg blir med og ser hvordan det er . Har lyst å komme meg en tur ut i lufta, liker bedre å trene ute enn inne på senter. Får ta m meg ipoden. ''Får ta m meg ipoden.'' Tenker dere kommer til å prate og ha det hyggelig jeg, du vil vel ikke gå der og være asosial? Det viktigste er jo regelmessigheten. Du ville vel ikke fått til det med venner. 0 Siter
margerita1365380476 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 ''Får ta m meg ipoden.'' Tenker dere kommer til å prate og ha det hyggelig jeg, du vil vel ikke gå der og være asosial? Det viktigste er jo regelmessigheten. Du ville vel ikke fått til det med venner. Jeg brukte ikke ipoden. Det var en deilig tur, men utrolig slitsom. Fint å ha noen som leder gruppa. Går ikke like fort når jeg går alene. Dette skal jeg fortsette med, selv om de andre var 15 år eldre enn meg. Hyggelige mennesker. 0 Siter
adelie Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jeg brukte ikke ipoden. Det var en deilig tur, men utrolig slitsom. Fint å ha noen som leder gruppa. Går ikke like fort når jeg går alene. Dette skal jeg fortsette med, selv om de andre var 15 år eldre enn meg. Hyggelige mennesker. Så flott da. Ja, de er eldre enn deg, men i god form. Det er fint å ha noen som leder gruppa! Så bra at du kom i gang! 0 Siter
Soulshine Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Dette er jo helt suverent og som jeg leste lengre ned god trening og sosialt - det blir ikke bedre enn det Lykke til videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.