Gå til innhold

skal, skal ikke?

Anbefalte innlegg

margerita1365380476
Skrevet

Ønsker å gå tur om kvelden, men det er så mørkt ute og trist å gå alene. Ser friskis og svettis har en turgruppe som går tur like ved meg i kveld kl 18. Jeg har ingen å dra sammen med. Tenkte det kunne være greit å ha en gjeng å gå tur sammen med to dager i uka. Koster kun 200 i året.

Er litt redd for at det bare er "gamlinger" der da. Jeg er i 30-årene.

Jeg kan jo gå og høre på musikk.

Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei.

Ta sjansen, og bli m på tur. Trenger ikke bare være "gamlinger". Jeg har selv trent på frskis og svettis, og det er mange som er rundt 30 år.. Det var også yngre og eldre der..

Skjønner at det ikke frister å gå ute alene nå på denne årstiden.. Jeg går ikke ute alene på kveldene..

Prøv en gang, så ser du..

Lykke til :0)

margerita1365380476
Skrevet

Hei.

Ta sjansen, og bli m på tur. Trenger ikke bare være "gamlinger". Jeg har selv trent på frskis og svettis, og det er mange som er rundt 30 år.. Det var også yngre og eldre der..

Skjønner at det ikke frister å gå ute alene nå på denne årstiden.. Jeg går ikke ute alene på kveldene..

Prøv en gang, så ser du..

Lykke til :0)

Takk for svar:)

Tror jeg blir med og ser hvordan det er . Har lyst å komme meg en tur ut i lufta, liker bedre å trene ute enn inne på senter. Får ta m meg ipoden.

Skrevet

Takk for svar:)

Tror jeg blir med og ser hvordan det er . Har lyst å komme meg en tur ut i lufta, liker bedre å trene ute enn inne på senter. Får ta m meg ipoden.

''Får ta m meg ipoden.''

Tenker dere kommer til å prate og ha det hyggelig jeg, du vil vel ikke gå der og være asosial? Det viktigste er jo regelmessigheten. Du ville vel ikke fått til det med venner.

margerita1365380476
Skrevet

''Får ta m meg ipoden.''

Tenker dere kommer til å prate og ha det hyggelig jeg, du vil vel ikke gå der og være asosial? Det viktigste er jo regelmessigheten. Du ville vel ikke fått til det med venner.

Jeg brukte ikke ipoden. Det var en deilig tur, men utrolig slitsom. Fint å ha noen som leder gruppa. Går ikke like fort når jeg går alene. Dette skal jeg fortsette med, selv om de andre var 15 år eldre enn meg. Hyggelige mennesker.

Skrevet

Jeg brukte ikke ipoden. Det var en deilig tur, men utrolig slitsom. Fint å ha noen som leder gruppa. Går ikke like fort når jeg går alene. Dette skal jeg fortsette med, selv om de andre var 15 år eldre enn meg. Hyggelige mennesker.

Så flott da. Ja, de er eldre enn deg, men i god form. Det er fint å ha noen som leder gruppa! Så bra at du kom i gang!

Annonse

Skrevet

Dette er jo helt suverent og som jeg leste lengre ned god trening og sosialt - det blir ikke bedre enn det :) Lykke til videre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...