candyqueen_83 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vi har nå kjøpt egen trimsykkel i stedet for å låne innmellom. Men jeg klarer ikke å sykle mer enn 7-8 min i strekk. Skjønner ikke hvordan dere holder ut så lenge som en halvtime++. Jeg er ekstremt dårlig på å presse meg selv videre, så når jeg får vondt og blir sliten i beina, blir varm og svett så stopper jeg ( Hater å bli svett og sliten. Jeg klarer bare ikke mer! Hjelp meg! Hvordan skal jeg klare det? ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du har ikke for mye motstand på pedalene da? Jeg orker heller ikke sykle lenge med mye motstand. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Du har ikke for mye motstand på pedalene da? Jeg orker heller ikke sykle lenge med mye motstand. ) Jaaaa! )))) Jeg klarte 20 minutter i strekk ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke så mye motstand, er det for tung så sliter jeg meg ut med en gang. Jeg øker heller radvis opp, og så gradvis ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommy&tigern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når du sykler på vanlig sykkel, holder du ut mer enn i 7-8 min? Sikkert fordi du ikke har så høy belastning. Du bør starte med oppvarming i 15 min. Da bør du ha lav motstand og veksle mellom å sitte og å stå. Så selve tereningsøkten og husk innlagte hvilepauser med motstanden nesten helt av. Husk at du MÅ spise litt en time før du trener og at du må drikke mye vann. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Når du sykler på vanlig sykkel, holder du ut mer enn i 7-8 min? Sikkert fordi du ikke har så høy belastning. Du bør starte med oppvarming i 15 min. Da bør du ha lav motstand og veksle mellom å sitte og å stå. Så selve tereningsøkten og husk innlagte hvilepauser med motstanden nesten helt av. Husk at du MÅ spise litt en time før du trener og at du må drikke mye vann. Lykke til! Nå hadde jeg ikke så mye belastning på, og klarte 20 min. Neste mål er 30 min ) Stilte motstanden litt opp og ned. Skal nok klare 45 min til slutt jeg også ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har du en spinningsykkel eller en trimsykkel? En spinningsykkel er myyyye bedre, og du holder ut mye lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har du en spinningsykkel eller en trimsykkel? En spinningsykkel er myyyye bedre, og du holder ut mye lenger. Har vanlig trimsykkel. Holder ut i 20 min nå da ) Blir vel bedre etterhvert ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har vanlig trimsykkel. Holder ut i 20 min nå da ) Blir vel bedre etterhvert ) Det er jo forbedring:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noortje Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jaaaa! )))) Jeg klarte 20 minutter i strekk ) Hehe det er bestandig like moro å se at folk som ikke har trua faktisk får til det de prøver på. You go girl! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.