candyqueen_83 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Jeg ville tippet - eller kanskje prøvd - 70G. LaLina er ypperlig, men selv om du finner en som passer fint der er selvfølgelig ikke alle modeller/merker like i størrelsen - men det vet du vel. Men det var der jeg omsider fikk det bekreftet at det var 70 og ikke 75 jeg skulle ha. 70 er forøvrig noe herk å finne - veldig mye starter på 75. Jeg var i London i romjula, og svei av 64 pund for to små sorte i 70DD på John Lewis, og gikk ut med en bitteliten pose... ebay har en god del i ukurante størrelser til ofte greie priser - om du vet hva du trenger, og har ork til å søke litt innimellom for å se hva folk legger ut til salg. Ja tenkte å se litt på ebay etterhvert, men greit å vite størrelse først. Vet at alle bher ikke er like, men de passer kanskje sånn noenlunde ) 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det må være noen svære pættær, trodde D var største jeg D er jo ingenting. Ok en 95 D er jo ganske stort da, større enn 75 E f.eks... Men da sitter den jo også på en ganske mye større kvinne. Men f.eks 75 D syns jeg ikke akkurakt kan kalles svææææææææære patter mye uvitenhet ute å går. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Så om man har stor cup, så mener du man har silikonpupper? Sånn er det faktisk ikke. _Sikkert_ ikke, haha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.