Gå til innhold

Xenical?

puppola

Anbefalte innlegg

Noen hørt om dette?

Fikk det av legen min for å komme ned i vekt så får vi se hvordan dette fungerer. Ønsker svar fra noen med erfaring med dette middelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har prøvd ja

Håper du fikk nok informasjon av din lege .....

Selv om du nå har fått slankerenes antabust tabletter så må innstillingen i hodet ditt være på plass, du skal slanke deg, ikke tro at når du spiser denne pillen så blir du slank.

Xenical virker kun om du spiser fet mat, gjør du det vil det renne ut av deg "bakveien", du kan få skikkelig magasjau. Kjenner ei som måtte slutte med de pga at så fort hun reiste seg opp, rant det bare ut av henne, det blei for ille for henne, hun orket ikke fortsette.

Jeg brukte de i 4 måneder, gikk ned 7 kilo, så det blei noen dyre kiloer ...... jeg hadde kanskje gått ned de kiloene uten tablettene, for jeg trimmet samt spiste sunn mat. Jeg sluttet fordi det kostet for mye for min lommebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk nok informasjon av din lege .....

Selv om du nå har fått slankerenes antabust tabletter så må innstillingen i hodet ditt være på plass, du skal slanke deg, ikke tro at når du spiser denne pillen så blir du slank.

Xenical virker kun om du spiser fet mat, gjør du det vil det renne ut av deg "bakveien", du kan få skikkelig magasjau. Kjenner ei som måtte slutte med de pga at så fort hun reiste seg opp, rant det bare ut av henne, det blei for ille for henne, hun orket ikke fortsette.

Jeg brukte de i 4 måneder, gikk ned 7 kilo, så det blei noen dyre kiloer ...... jeg hadde kanskje gått ned de kiloene uten tablettene, for jeg trimmet samt spiste sunn mat. Jeg sluttet fordi det kostet for mye for min lommebok.

4 mnd og 7 kilo? Det hadde du klart fint uten pillene ja. :o) Jeg gikk i alle fall ned 6 kg på 4 mnd i høst og da kun på å legge om kosten litt (overhode ikke fanatisk!) og begynne å trimme litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moongirl1365381153

jeg brukte xenical lenge å annbefaler det ikke.fikk endetarmsplager og vondt av det.gikk heller ikke ned i vekt.jeg har slanket meg 46 kg på to år.det eneste som hjelper er trening å sundt kosthold.ingers rugbrød er å annbefale.har holdt vekta i 2 år nå.å blitt glad i å trene.lykke til med omlegging av livstil.for det er det det dreier seg om.det eneste som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte xenical lenge å annbefaler det ikke.fikk endetarmsplager og vondt av det.gikk heller ikke ned i vekt.jeg har slanket meg 46 kg på to år.det eneste som hjelper er trening å sundt kosthold.ingers rugbrød er å annbefale.har holdt vekta i 2 år nå.å blitt glad i å trene.lykke til med omlegging av livstil.for det er det det dreier seg om.det eneste som hjelper.

Da har du vært veldig flink :-) Fikk du mye "løsskinn" når du gikk ned så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...