Gå til innhold

Er dette godt betalt som sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ti års ansinitet, og tjener nå 230 kr timen i et vikarbyrå.,og 330 for natt og kveld,etter kl 17.

Er dette en bra timeslønn?

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja for svarte!! nå er ikke jeg sykepleier men biltekniker med 30 års erfaring!! Og jeg har 180 kr timen ++ fri telefon og god AFTP og kilometergodgjørelse til jobben! kan ikke se du bør klage!

Skrevet

Ja for svarte!! nå er ikke jeg sykepleier men biltekniker med 30 års erfaring!! Og jeg har 180 kr timen ++ fri telefon og god AFTP og kilometergodgjørelse til jobben! kan ikke se du bør klage!

Heisan! Hva ligger i bilteknikker? Er det "vanlig" bilmekaniker eller er det andre ting det jobbes med?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Heisan! Hva ligger i bilteknikker? Er det "vanlig" bilmekaniker eller er det andre ting det jobbes med?

"en biltekniker" er ja en videreutdannet bilmekaniker som inlemmer bilelektronikk i faget ved fagbrev! man kan også bruke tittelen fagtekniker! Siden tekniker ikke er en beskyttet tittel som ingeniør så kan man kalle seg det litt avhengig om man har fagbrev selvfølgelig! Merkeverkstedene utdanner sine "mekanikere" hele tiden og vi blir spesialister på feilsøking på disse merkene! Derav tittelen "biltekniker" el mekaniker!

Skrevet

Ja, det er bra. Jeg har også 10 års ansiennitet. Jobber i kommunen. 173,5 kr t. Så du kan være fornøyd:-)

Annonse

Skrevet

"en biltekniker" er ja en videreutdannet bilmekaniker som inlemmer bilelektronikk i faget ved fagbrev! man kan også bruke tittelen fagtekniker! Siden tekniker ikke er en beskyttet tittel som ingeniør så kan man kalle seg det litt avhengig om man har fagbrev selvfølgelig! Merkeverkstedene utdanner sine "mekanikere" hele tiden og vi blir spesialister på feilsøking på disse merkene! Derav tittelen "biltekniker" el mekaniker!

Ok, da var det som jeg trodde, takk for svar:-)

Du har kanskje et tips til meg.

Jeg holder på med bilsport og har bygget en løpsbil, Nissan Cherry, med en 1,6 liter Sunny motor, 16 V, GTI, antagelig 88 til 90 modell.

Men jeg mangler skjema over eller tips, hvordan jeg skal koble innsprøyt dysene. Det er "minus" ledningene jeg er usikker på. Jeg skrev "minus" i apostrof fordi jeg vet ikke om de skal til minus eller ikke.

Ikke har fått gnist på pluggene heller.

Tips?

Skrevet

Ok, da var det som jeg trodde, takk for svar:-)

Du har kanskje et tips til meg.

Jeg holder på med bilsport og har bygget en løpsbil, Nissan Cherry, med en 1,6 liter Sunny motor, 16 V, GTI, antagelig 88 til 90 modell.

Men jeg mangler skjema over eller tips, hvordan jeg skal koble innsprøyt dysene. Det er "minus" ledningene jeg er usikker på. Jeg skrev "minus" i apostrof fordi jeg vet ikke om de skal til minus eller ikke.

Ikke har fått gnist på pluggene heller.

Tips?

Hehe.. Nissan Cherry var min første bil. Jeg solgte den i 1983 da den hadde begynt å halke fælt. Hadde hatt den i tre år. Hehe... Unnskyld meg, men det vekket minner. For en kjerre! *lol*

Skrevet

Hehe.. Nissan Cherry var min første bil. Jeg solgte den i 1983 da den hadde begynt å halke fælt. Hadde hatt den i tre år. Hehe... Unnskyld meg, men det vekket minner. For en kjerre! *lol*

Hehe, ja det er litt av noen blikkbokser. De første Cherry kom vel i 1970 eller noe tror jeg.

Men de går billig:-)

Denne bilen er ikke så tung akkurat, så derfor gjelder det å komme seg unna de andre bilene når vi kjører løp. Vi kjører egentlig en stor Volvo, men tenkte å prøve Cherry'en i år:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...