Gjest lioju Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Har ti års ansinitet, og tjener nå 230 kr timen i et vikarbyrå.,og 330 for natt og kveld,etter kl 17. Er dette en bra timeslønn? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Ja for svarte!! nå er ikke jeg sykepleier men biltekniker med 30 års erfaring!! Og jeg har 180 kr timen ++ fri telefon og god AFTP og kilometergodgjørelse til jobben! kan ikke se du bør klage! 0 Siter
mrxx Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja for svarte!! nå er ikke jeg sykepleier men biltekniker med 30 års erfaring!! Og jeg har 180 kr timen ++ fri telefon og god AFTP og kilometergodgjørelse til jobben! kan ikke se du bør klage! Heisan! Hva ligger i bilteknikker? Er det "vanlig" bilmekaniker eller er det andre ting det jobbes med? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Heisan! Hva ligger i bilteknikker? Er det "vanlig" bilmekaniker eller er det andre ting det jobbes med? "en biltekniker" er ja en videreutdannet bilmekaniker som inlemmer bilelektronikk i faget ved fagbrev! man kan også bruke tittelen fagtekniker! Siden tekniker ikke er en beskyttet tittel som ingeniør så kan man kalle seg det litt avhengig om man har fagbrev selvfølgelig! Merkeverkstedene utdanner sine "mekanikere" hele tiden og vi blir spesialister på feilsøking på disse merkene! Derav tittelen "biltekniker" el mekaniker! 0 Siter
cec5 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja, det er bra. Jeg har også 10 års ansiennitet. Jobber i kommunen. 173,5 kr t. Så du kan være fornøyd:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 "en biltekniker" er ja en videreutdannet bilmekaniker som inlemmer bilelektronikk i faget ved fagbrev! man kan også bruke tittelen fagtekniker! Siden tekniker ikke er en beskyttet tittel som ingeniør så kan man kalle seg det litt avhengig om man har fagbrev selvfølgelig! Merkeverkstedene utdanner sine "mekanikere" hele tiden og vi blir spesialister på feilsøking på disse merkene! Derav tittelen "biltekniker" el mekaniker! Ok, da var det som jeg trodde, takk for svar:-) Du har kanskje et tips til meg. Jeg holder på med bilsport og har bygget en løpsbil, Nissan Cherry, med en 1,6 liter Sunny motor, 16 V, GTI, antagelig 88 til 90 modell. Men jeg mangler skjema over eller tips, hvordan jeg skal koble innsprøyt dysene. Det er "minus" ledningene jeg er usikker på. Jeg skrev "minus" i apostrof fordi jeg vet ikke om de skal til minus eller ikke. Ikke har fått gnist på pluggene heller. Tips? 0 Siter
adelie Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ok, da var det som jeg trodde, takk for svar:-) Du har kanskje et tips til meg. Jeg holder på med bilsport og har bygget en løpsbil, Nissan Cherry, med en 1,6 liter Sunny motor, 16 V, GTI, antagelig 88 til 90 modell. Men jeg mangler skjema over eller tips, hvordan jeg skal koble innsprøyt dysene. Det er "minus" ledningene jeg er usikker på. Jeg skrev "minus" i apostrof fordi jeg vet ikke om de skal til minus eller ikke. Ikke har fått gnist på pluggene heller. Tips? Hehe.. Nissan Cherry var min første bil. Jeg solgte den i 1983 da den hadde begynt å halke fælt. Hadde hatt den i tre år. Hehe... Unnskyld meg, men det vekket minner. For en kjerre! *lol* 0 Siter
mrxx Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hehe.. Nissan Cherry var min første bil. Jeg solgte den i 1983 da den hadde begynt å halke fælt. Hadde hatt den i tre år. Hehe... Unnskyld meg, men det vekket minner. For en kjerre! *lol* Hehe, ja det er litt av noen blikkbokser. De første Cherry kom vel i 1970 eller noe tror jeg. Men de går billig:-) Denne bilen er ikke så tung akkurat, så derfor gjelder det å komme seg unna de andre bilene når vi kjører løp. Vi kjører egentlig en stor Volvo, men tenkte å prøve Cherry'en i år:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.