drajaba... Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk en brosjyre i posten i dag om Easy Life. Et opplegg de har på ulike treningsenter for å gå ned i vekt. Fokuset ligger på trening og riktig mat. Er det noen her som kjenner til/har prøvd dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.easylife.no/default.asp?menu=0&page=180&article=0&product=0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.easylife.no/default.asp?menu=0&page=180&article=0&product=0 Jeg har lest det :-) men lurer på om noen her har erfaring med dette? Er det verdt et forsøk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Life ain`t easy baby! Så der har du nok blitt lurt trill rundt, og tilbake igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Life ain`t easy baby! Så der har du nok blitt lurt trill rundt, og tilbake igjen. Ja, ja.... :-) Men tror du det har noe for seg eller er det like greit å trene på egenhånd? Kjenner du noe til det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, ja.... :-) Men tror du det har noe for seg eller er det like greit å trene på egenhånd? Kjenner du noe til det? Nei, eg kjenner ikkje til det. Er det gratis så kan du prøve det, hvis ikkje så kan du like godt trene på egenhånd. Det finnes så mye tull og tøys å få kjøpt at det snart kommer en "pille mot møkkete vann" også...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har prøvd det, jeg gikk ned 11 kg på noen få uker, det var dyrt, men absolutt verdt det syns jeg ;D Men du må være motivert for å virkelig gå inn for trening il. De skreddersyr et opplegg kun til deg som du må følge, å over tid skal du ha en merkbar fremgang... Så er det felles trening på senteret for ruppa og veiing, syns det var knallbra jeg. lokket bror min til å prøve det også, men det gikk lenge før han gav seg, for han skulle klare det selv mente han, men da han så min fremgang meldte han seg på, å han gikk ned mer enn noen , noen gang hadde gjort på det senteret!!!! Har også flere andre som har prøvd med vellykket resultat, men det er ikke til å stikke under en stol at noen må bryte for de syns treningen er for tung el andre ting, så alt er avhengig av hva du selv går inn for. Men som oftest vil kiloene du taper bli motivasjon nok ;D Lykke til, viss du velger å gå for det ;-) gi tilbakemld på hva du syns selv da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har prøvd det, jeg gikk ned 11 kg på noen få uker, det var dyrt, men absolutt verdt det syns jeg ;D Men du må være motivert for å virkelig gå inn for trening il. De skreddersyr et opplegg kun til deg som du må følge, å over tid skal du ha en merkbar fremgang... Så er det felles trening på senteret for ruppa og veiing, syns det var knallbra jeg. lokket bror min til å prøve det også, men det gikk lenge før han gav seg, for han skulle klare det selv mente han, men da han så min fremgang meldte han seg på, å han gikk ned mer enn noen , noen gang hadde gjort på det senteret!!!! Har også flere andre som har prøvd med vellykket resultat, men det er ikke til å stikke under en stol at noen må bryte for de syns treningen er for tung el andre ting, så alt er avhengig av hva du selv går inn for. Men som oftest vil kiloene du taper bli motivasjon nok ;D Lykke til, viss du velger å gå for det ;-) gi tilbakemld på hva du syns selv da ;-) Hvor mye kostet det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvor mye kostet det? Kan ikke helt ta det igjen, siden det var ifjor vår og rekningene gikk automatisk, men tror det var 1290 i mnd..?! pluss milkshakene som er 300 pr pakke tror jeg.. Men som senteret sa til meg, at milkshakene du må drikke er jo på en måte matbudsjettet ditt i begynnelsen, å det måtte du jo hatt uansett (vanlig mat) å vanlig mat er jo dyrere for en uke, enn det milkshakene utgjør, så det mente de at vi ikke trong rekne med som et utlegg pga av treningen... (men det blir jo det allikevel da, men som sagt billigere enn viss enn skulle spist vanlig mat i samme periode.. De 1290 en betaler for , får en eget treningsprogram for, egen trener som følger deg, og lager et treningsopplegg som passer deg. En får også være på absolutt alle timene som går iløpet av en mnd på treningssenteret, så du kan fritt velge hva du vil gå på, noe som er bra da ikke alle liker samme form for trening, og ikke alle orker å trene like ofte. Jeg gikk 2 ganger i uka, men noen gikk 4.. Så egentlig er det rimelig, siden en ikke skal ha mange timene før en er oppe i samme prisen, hvis en hadde valgt enkle timer ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Kan ikke helt ta det igjen, siden det var ifjor vår og rekningene gikk automatisk, men tror det var 1290 i mnd..?! pluss milkshakene som er 300 pr pakke tror jeg.. Men som senteret sa til meg, at milkshakene du må drikke er jo på en måte matbudsjettet ditt i begynnelsen, å det måtte du jo hatt uansett (vanlig mat) å vanlig mat er jo dyrere for en uke, enn det milkshakene utgjør, så det mente de at vi ikke trong rekne med som et utlegg pga av treningen... (men det blir jo det allikevel da, men som sagt billigere enn viss enn skulle spist vanlig mat i samme periode.. De 1290 en betaler for , får en eget treningsprogram for, egen trener som følger deg, og lager et treningsopplegg som passer deg. En får også være på absolutt alle timene som går iløpet av en mnd på treningssenteret, så du kan fritt velge hva du vil gå på, noe som er bra da ikke alle liker samme form for trening, og ikke alle orker å trene like ofte. Jeg gikk 2 ganger i uka, men noen gikk 4.. Så egentlig er det rimelig, siden en ikke skal ha mange timene før en er oppe i samme prisen, hvis en hadde valgt enkle timer ;-) Fy f... Det var dyrt :-( Jeg er medlem at et senter nå og der betaler jeg ca 440 kr pr måned. Da trener jeg jo så ofte jeg vil... Tror nok ikke jeg gidder å bli med på det opplegget, men jeg skal ha en time med dem og høre hva de har og si :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.