Gå til innhold

nesehorn-idioti

Anbefalte innlegg

Gjest nesehorn-idioten
Skrevet

hei. er det noen der ute som har erfaring med bruk av slike nesehorn som man skyller gjennom nesen med? jeg har brukt det en stund og synes det funker helt ok. men i dag gjorde jeg noe jeg tror var dumt..

jeg var veldig tett, og noe i meg sa "prøv å holde hodet bakover i stedet for forover, og se hva som skjer da?" vann gikk inn, ikke så mye gikk ut, og resultatet er at jeg nå har forferdelig vondt (og dotter) i ørene, særlig det ene.

mitt spørsmål er: hvor farlig er dette? går vannet/dottene ut av seg selv snart, eller er det noe man burde gjøre noe med? det gjør virkelig veldig vondt!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du har vel døtta mye vann opp i bihulene tenker jeg! De står også i forbindelse med ørene! så at du føler deg tett er ikke utenkelig da ja!! Vent å se du! Det går sikkert over! Det er jo bare vann!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du har vel døtta mye vann opp i bihulene tenker jeg! De står også i forbindelse med ørene! så at du føler deg tett er ikke utenkelig da ja!! Vent å se du! Det går sikkert over! Det er jo bare vann!

Mente du å rope?

!!

;-)

Skrevet

Mente du å rope?

!!

;-)

Du må jo tenke på at det ikkje er alle som hører like godt her inne, eg har tinitus og for meg er det en fordel at folk snakker HØYT & TYDELIG her inne !!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du må jo tenke på at det ikkje er alle som hører like godt her inne, eg har tinitus og for meg er det en fordel at folk snakker HØYT & TYDELIG her inne !!!

Ups- det tenkte jeg ikke på!!

Skal snakke høyt når jeg svarer deg!!

;-)

Skrevet

Ups- det tenkte jeg ikke på!!

Skal snakke høyt når jeg svarer deg!!

;-)

TAKK !!!

Skrevet

Det er i allefall en begynnelse at folk skriver sakte, slik at de som ikke leser så fort får med seg budskapet.

Skrevet

Jeg synes ikke du burde bruke neshorn til å skylle nesa di med. Neshorn kan være riktig aggressive, og de kan plutselig slå til mot et passerende dyr eller menneske. Hvis det er tørke kan de angripe dyr som har gått ned til en dam for drikke. Samtidig kan de plutselig slå over fra en sinnstilstand til en annen. Likevel har noen dyr faktisk vært holdt i fangenskap, og har vært nokså medgjørlige.

Skrevet

Det er i allefall en begynnelse at folk skriver sakte, slik at de som ikke leser så fort får med seg budskapet.

Jaa deet eer eeg heeelt eenig iii ...

Skrevet

Jaa deet eer eeg heeelt eenig iii ...

Mangler bare knekken i knærne. Plata neste! :-)

Skrevet

Mangler bare knekken i knærne. Plata neste! :-)

Uff...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...