Gå til innhold

hes etter matinntak

Gjest æsjåfy

Anbefalte innlegg

Gjest æsjåfy

Ofte etter matinntak så blir jeg tett i halsen og må hoste, ofte kommer det opp tykt seigt slim- æsj.

Er dette vanlig eller et merkelig fenomen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Kanskje du har matallergi, eller skjer dette alltid? Jeg har hørt om de som får Donald Duck-stemme etter en nøttesjokolade. Sønnen min fikk en gang en bit paranøtt, og han fikk hoste, kløe, pusteproblemer og brekninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest æsjåfy

Kanskje du har matallergi, eller skjer dette alltid? Jeg har hørt om de som får Donald Duck-stemme etter en nøttesjokolade. Sønnen min fikk en gang en bit paranøtt, og han fikk hoste, kløe, pusteproblemer og brekninger.

Ikke med brødskiver,godteri og drikke.

Det er store middager jeg tetner av. F.eks i dag har jeg spist indrefilet i karrisaus med ris og salat, da ble det rart i halsen og jeg må hoste opp slim.

Jeg får det alltid når jeg spiser på restaurant og ofte ved gode måltider hjemme.

aldri av brødmat med pålegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...