Gjest æsjåfy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ofte etter matinntak så blir jeg tett i halsen og må hoste, ofte kommer det opp tykt seigt slim- æsj. Er dette vanlig eller et merkelig fenomen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje du har matallergi, eller skjer dette alltid? Jeg har hørt om de som får Donald Duck-stemme etter en nøttesjokolade. Sønnen min fikk en gang en bit paranøtt, og han fikk hoste, kløe, pusteproblemer og brekninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest æsjåfy Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje du har matallergi, eller skjer dette alltid? Jeg har hørt om de som får Donald Duck-stemme etter en nøttesjokolade. Sønnen min fikk en gang en bit paranøtt, og han fikk hoste, kløe, pusteproblemer og brekninger. Ikke med brødskiver,godteri og drikke. Det er store middager jeg tetner av. F.eks i dag har jeg spist indrefilet i karrisaus med ris og salat, da ble det rart i halsen og jeg må hoste opp slim. Jeg får det alltid når jeg spiser på restaurant og ofte ved gode måltider hjemme. aldri av brødmat med pålegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.