Gå til innhold

Synske og Madeleine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hva du har skrevet til meg i denne tråden...

Ja, og jeg har beklaget meg fordi jeg ikke har klart å unngå å bli barnslig i diskusjonsmåten. Heldigvis har jeg evnen til å se min egen rolle i dette :)

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

77

• mrxx

62

• double

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, det de sier til deg, som du sikkert har fått med deg, det er at de er enig med hva du mener i saken, det sier jeg faktisk selv, men det har du ikke sett ennå eller fått med deg.

Men det betyr ikke, som jeg har påpekt mange ganger, at du kan være svært nedlatende og få andre, som ikke er enig med deg, til å føle seg dumme, det er du en ekspert til og det er det jeg påpeker.

Javel? Og?

Skrevet

Hvorfor er det spesielt synd? To personer som lurte andre.

Jeg gir opp... Du har vunnet...

Skrevet

Ja, og jeg har beklaget meg fordi jeg ikke har klart å unngå å bli barnslig i diskusjonsmåten. Heldigvis har jeg evnen til å se min egen rolle i dette :)

Jepp. Og så forventer du at jeg skal ta disse innleggene (som du innrømmer er barnslige) seriøst?

Hvorfor skulle jeg det? Det er du som herper tråden.

Skrevet

Så nedlatende du er, mrxx. Skam deg.

*lol* og det sier du Sør? Du er jaggu meg frekkere enn lusa.

Skrevet

Jeg gir opp... Du har vunnet...

Jeg ser ikke på det som en konkurranse.

Skrevet

Hvis du ikke ser det Wita, som har blitt påpekt av svært mange her opp i gjennom tidene, så nytter det vel heller ikke å forklare deg det.

Jeg har stort sett hoppet over alle religions-innleggene. Bare skumlest litt. Jeg forholder meg til denne tråden akkurat nå.

Skrevet

*lol* og det sier du Sør? Du er jaggu meg frekkere enn lusa.

Igjen. Nedlatende og personfokusert i det du skriver.

Dessuten er ørten innlegg med samme tomme påstand, heller kjedelig. Synd at du åpenbart ikke har vett til å skrive noe intelligent, men bare herper tråden.

Skrevet

Javel? Og?

Jeg skjønner at du enten ikke skjønner det eller at du driter i hvordan du oppfattes/oppfører deg.

Skrevet

Hvis du ikke ser det Wita, som har blitt påpekt av svært mange her opp i gjennom tidene, så nytter det vel heller ikke å forklare deg det.

Det gjør det ikke "sannere", det vet du.

"Beklager", mrxx!

Skrevet

Jeg har selv ikke svelgt disse historiene blindt og jeg har sagt at jeg ikke er bærer av "sannheten". Jeg har også sagt at jeg har gått på person her inne og det beklager jeg. Problemet er at det er håpløst å unngå å gå på person når det er _diskusjonsmetodene_ man tar opp, ikke hvorvidt noe er sant eller ikke.

Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.

Skrevet

Jeg skjønner at du enten ikke skjønner det eller at du driter i hvordan du oppfattes/oppfører deg.

Jeg bryr meg selvsagt ikke hvordan du oppfatter meg. Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

Igjen. Nedlatende og personfokusert i det du skriver.

Dessuten er ørten innlegg med samme tomme påstand, heller kjedelig. Synd at du åpenbart ikke har vett til å skrive noe intelligent, men bare herper tråden.

Herpe tråden er du da med på selv Sør, du liker å ha siste ordet, du klarer ikke annet enn å svare meg og andre som tar inn igjen med deg.

Du kan gjerne fokusere på personangrep så mye du orker, jeg gir meg ikke med måten du argumenter på.

Du vet selv at det er svært mange som har tatt dette opp med deg, derfor er det ikke bare meg som mener dette.

Som jeg har sagt før, du kan komme med mye bra, men å diskutere kan du ikke.

Skrevet

Herpe tråden er du da med på selv Sør, du liker å ha siste ordet, du klarer ikke annet enn å svare meg og andre som tar inn igjen med deg.

Du kan gjerne fokusere på personangrep så mye du orker, jeg gir meg ikke med måten du argumenter på.

Du vet selv at det er svært mange som har tatt dette opp med deg, derfor er det ikke bare meg som mener dette.

Tilfør gjerne noe nytt. Du spammer med det samme gamle.

Skrevet

Det gjør det ikke "sannere", det vet du.

"Beklager", mrxx!

Det gjør det ikke sannere at mange mener det jeg mener om måten du diskuterer på? Neivel? jeg har jo ikke trodd at du noengang kom til å ta det innover deg.

Skrevet

Psst: Det nytter nok ikke å banke vett inn her...... sorry...

Skrevet

Dessuten ønsker å vite hva du mener med at jeg sykler.

Skrevet

Jeg bryr meg selvsagt ikke hvordan du oppfatter meg. Hvorfor skulle jeg det?

Det er ikke så viktig Sør, men du burde kanskje ta litt innover deg at det ikke er bare jeg som mener det. Men ganske mange her inne som har påpekt det, såpass sosial iq burde du ha at du kanskje kunne ha tenkt deg litt om.

Skrevet

Det gjør det ikke sannere at mange mener det jeg mener om måten du diskuterer på? Neivel? jeg har jo ikke trodd at du noengang kom til å ta det innover deg.

Hva DU mener. Du snakker ikke for andre enn deg selv, skjønner du.

Skrevet

Tilfør gjerne noe nytt. Du spammer med det samme gamle.

Du også Sør:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...