mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Psst: Det nytter nok ikke å banke vett inn her...... sorry... Hehe, nei 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Dessuten ønsker å vite hva du mener med at jeg sykler. At du ikke går. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hva DU mener. Du snakker ikke for andre enn deg selv, skjønner du. Sant det, men du skjønte kanskje ikke hva jeg mente? Så dum tror jeg ikke du er Sør. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Psst: Det nytter nok ikke å banke vett inn her...... sorry... Og det innlegget er bedre enn hvilket av mine? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Psst: Det nytter nok ikke å banke vett inn her...... sorry... Hvorfor fortsetter du å være nedlatende etter å ha beklaget at du har vært det? Dette begynner på å bli på grensen barnslig. 0 Siter
Gjest Sonjetska Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 De aller fleste som hevder å være synske, er det helt sikkert ikke! Men at noen har evner utenom det vanlige tror jeg nok. Jeg hadde en slik mormor, så det blir håpløst for meg å stole på fornuften min.... Jeg respekterer fullt ut de som ikke tror på det og jeg hadde aldri i verden trodd på det dersom jeg ikke hadde kjent det på kroppen selv. Hva de "gamle" kunne gjøre før i tiden, er noe helt annet, i dag ville vi kalt det nestkjærlighet! 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Sant det, men du skjønte kanskje ikke hva jeg mente? Så dum tror jeg ikke du er Sør. Enda mer spam fra deg. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Enda mer spam fra deg. Jeg innrømmer gjerne det Sør, men klarer du det samme? Neppe. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg innrømmer gjerne det Sør, men klarer du det samme? Neppe. Jeg behøver ikke "innrømme" at du spammer. Alle kan se det. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Du også Sør:-) Kan du ikke forsøke å lese hele tråden om igjen er du snill? Kanskje det går opp for deg da hvem som har vært nedlatende og hvem som har holdt seg til sak. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg behøver ikke "innrømme" at du spammer. Alle kan se det. Men kan du innrømme at du er med på å spamme? Hehe, du klarer ikke det en gang, selv om det er helt tydelig. Dette er akkurat det jeg har påpekt i hele tråden måten du er på. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det er ikke så viktig Sør, men du burde kanskje ta litt innover deg at det ikke er bare jeg som mener det. Men ganske mange her inne som har påpekt det, såpass sosial iq burde du ha at du kanskje kunne ha tenkt deg litt om. Igjen forsøker du å snakke for andre enn deg selv! *lol* "Mange mener...." Se om du ikke kan få til noe bedre. Og gjerne noe originalt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor fortsetter du å være nedlatende etter å ha beklaget at du har vært det? Dette begynner på å bli på grensen barnslig. Fordi sør er like nedlatende og fordi jeg er trøtt av hele krangelen og helst vil gå og legge meg, men ikke klarer å la være å dirre av innestengt aggresjon ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Kan du ikke forsøke å lese hele tråden om igjen er du snill? Kanskje det går opp for deg da hvem som har vært nedlatende og hvem som har holdt seg til sak. Nåja, Wita, jeg kan da dra frem et par av dine innlegg også hvis du vil:-) Jeg er nedlatende ovenfor Sør, fordi han er det i nesten alle sine innlegg hvis ingen er enige med han. 0 Siter
Gjest Sonjetska Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Igjen forsøker du å snakke for andre enn deg selv! *lol* "Mange mener...." Se om du ikke kan få til noe bedre. Og gjerne noe originalt. Vil gjerne samle dere begge originalt! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Fordi sør er like nedlatende og fordi jeg er trøtt av hele krangelen og helst vil gå og legge meg, men ikke klarer å la være å dirre av innestengt aggresjon ;-) Ok;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Igjen forsøker du å snakke for andre enn deg selv! *lol* "Mange mener...." Se om du ikke kan få til noe bedre. Og gjerne noe originalt. Det er da ikke stort du klarer å få frem du heller nå da Sør:-) 0 Siter
Gjest Sonjetska Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Fordi sør er like nedlatende og fordi jeg er trøtt av hele krangelen og helst vil gå og legge meg, men ikke klarer å la være å dirre av innestengt aggresjon ;-) Så melder du deg på hos meg! 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Men kan du innrømme at du er med på å spamme? Hehe, du klarer ikke det en gang, selv om det er helt tydelig. Dette er akkurat det jeg har påpekt i hele tråden måten du er på. Nå er det jo sånn rent beviselig DU som henvender deg til meg om "min stil", og jeg som svarer deg på det du skriver. Det er du som insisterer på å diskutere off topic, på tross av at jeg beviselig har bedt deg holde deg til sak. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 At du ikke går. Var dette alt du greide hoste opp? Jeg er meget imponert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.