Gå til innhold

Synske og Madeleine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo sånn rent beviselig DU som henvender deg til meg om "min stil", og jeg som svarer deg på det du skriver.

Det er du som insisterer på å diskutere off topic, på tross av at jeg beviselig har bedt deg holde deg til sak.

Ja, jeg har henvendt meg til deg, som jeg har gjort før og kommer til å gjøre fremover også. I tillegg vil du se at andre også vil ta dette opp med deg, .................som før:-)

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

77

• mrxx

62

• double

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så melder du deg på hos meg!

Åh, nei du ;-) Du klarer ikke å lure meg selv om jeg er trøtt ;-)

Skrevet

Var dette alt du greide hoste opp? Jeg er meget imponert.

Yepp:-) Du føler deg ovenpå nå skjønner jeg:-)

Skrevet

Ja, jeg har henvendt meg til deg, som jeg har gjort før og kommer til å gjøre fremover også. I tillegg vil du se at andre også vil ta dette opp med deg, .................som før:-)

"mange andre" -metoden du bruker nå er en ganske vanlig metode å bruke når man har behov for å gjøre egne meniger sannere.

Skrevet

Nåja, Wita, jeg kan da dra frem et par av dine innlegg også hvis du vil:-)

Jeg er nedlatende ovenfor Sør, fordi han er det i nesten alle sine innlegg hvis ingen er enige med han.

Jeg kan også dra frem et par av dine innlegg også vet du, hvor du gjentar deg til det kjedsommelige akkurat som her:)

Når vi først skal være usakelige, kan vi være det på ordentlig mener jeg.

Skrevet

Yepp:-) Du føler deg ovenpå nå skjønner jeg:-)

Hvis du er redd for detm kan du forsøke gjøre noe med det.

Argumentere for påstanden f.eks

Skrevet

Fordi sør er like nedlatende og fordi jeg er trøtt av hele krangelen og helst vil gå og legge meg, men ikke klarer å la være å dirre av innestengt aggresjon ;-)

Du burde lese et Asterix-hefte. "Brann i rosenes leir".

Noen vet hvilke knapper han skal trykke på.

Skrevet

Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.

''Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.''

Togli herper ikke denne tråden, men det gjør du.

hidi, the scorpion
Skrevet

Se hva slags tråd du har startet!

Jeg koser meg, elsker slike lange tråder, så takk, La Serena ;)

Skrevet

''Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.''

Jo, hun herper den når hun insisterer på å diskutere "diskusjonsmetoder" i en tråd som omhandler "synske og Madeleine".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jo, hun herper den når hun insisterer på å diskutere "diskusjonsmetoder" i en tråd som omhandler "synske og Madeleine".

Med vennlig hilsen

Sør: ''Jo, hun herper den når hun insisterer på å diskutere "diskusjonsmetoder" i en tråd som omhandler "synske og Madeleine".

Med vennlig hilsen

Sør''

Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er en usannhet. Du herper tråden med idiotiske utsagn og god-dag-mann-øksaskaft-svar.

Vemmelig hilsen

Skrevet

Sør: ''Jo, hun herper den når hun insisterer på å diskutere "diskusjonsmetoder" i en tråd som omhandler "synske og Madeleine".

Med vennlig hilsen

Sør''

Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er en usannhet. Du herper tråden med idiotiske utsagn og god-dag-mann-øksaskaft-svar.

Vemmelig hilsen

Det endrer selvsagt overhodet ikke på at togli herpet tråden da hun dro inn diskusjonsteknikk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det endrer selvsagt overhodet ikke på at togli herpet tråden da hun dro inn diskusjonsteknikk.

Med vennlig hilsen

Sør : ''Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.''

Innenfor lov om ytringsfrihet og dette forumets regler skriver folk akkurat som de vil. Og vil noen diskutere dine diskusjonsmetoder, er de selvsagt fri til det! Du har ingenting med å nekte et tema eller dirigere hva andre skal skrive.

Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er løgn. Du blir ikke mer høflig eller troverdig av å gjenta en løgn.

Vemmelig hilsen

Skrevet

Du burde lese et Asterix-hefte. "Brann i rosenes leir".

Noen vet hvilke knapper han skal trykke på.

Kunne sikkert vært interessant, ja;-)

Skrevet

Takk:)

Skrevet

Sør : ''Så finn en annen tråd å diskutere "diskusjonsmetoder", fremfor å herpe denne.''

Innenfor lov om ytringsfrihet og dette forumets regler skriver folk akkurat som de vil. Og vil noen diskutere dine diskusjonsmetoder, er de selvsagt fri til det! Du har ingenting med å nekte et tema eller dirigere hva andre skal skrive.

Du er ikke min venn, så "vennlig hilsen" er løgn. Du blir ikke mer høflig eller troverdig av å gjenta en løgn.

Vemmelig hilsen

Jeg har ikke nektet noen noe som helst.

Som sagt, dine svar bærer dessverre preg av at du ikke mestrer å lese innlegg før du "svarer" på dem.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg kan også dra frem et par av dine innlegg også vet du, hvor du gjentar deg til det kjedsommelige akkurat som her:)

Når vi først skal være usakelige, kan vi være det på ordentlig mener jeg.

Da er vi vel like gode da?...:-)

Skrevet

Hvis du er redd for detm kan du forsøke gjøre noe med det.

Argumentere for påstanden f.eks

Jo, jeg kan det, men i dette tilfelle så har jeg i grunnen ikke noe inerresse av å krangle med deg. Men Sør derimot:-)

Skrevet

"mange andre" -metoden du bruker nå er en ganske vanlig metode å bruke når man har behov for å gjøre egne meniger sannere.

Men har du virkelig ikke sett at mange andre har tatt opp dette med han??

Det er brukere her inne, som har følt seg støtt, såret og følt seg dumme. Det tror jeg du har fått med deg opp i gjennom årene, så lenge tror jeg du har vært på dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...