Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Men har du virkelig ikke sett at mange andre har tatt opp dette med han?? Det er brukere her inne, som har følt seg støtt, såret og følt seg dumme. Det tror jeg du har fått med deg opp i gjennom årene, så lenge tror jeg du har vært på dol. Jeg husker best Prozak sin diskusjonsmetode. Han hadde et forferdelig gatespråk som gjorde det umulig å diskutere saklig. Et eksempel: "Stikk fingern i rævva og kjenn etter hvor du er" Han terget på seg alle og hadde lange krangletråder hver enste dag med bæsj, tiss og prompe-språk. Hvis noen skulle føle seg dumme etter å ha diskutert med Sør her i denne tråden, må det være fordi Sør har argumentert godt. Noen annen grunn ser jeg ikke. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg husker best Prozak sin diskusjonsmetode. Han hadde et forferdelig gatespråk som gjorde det umulig å diskutere saklig. Et eksempel: "Stikk fingern i rævva og kjenn etter hvor du er" Han terget på seg alle og hadde lange krangletråder hver enste dag med bæsj, tiss og prompe-språk. Hvis noen skulle føle seg dumme etter å ha diskutert med Sør her i denne tråden, må det være fordi Sør har argumentert godt. Noen annen grunn ser jeg ikke. Hehe, husker Prozak. Du behøver ikke å gå så langt for å finne ut at Sør forsøker å drite ut noen i en tråd, bare se i tråden "vår", litt langt opp, hvor han ler av vedkommende. Jeg skjønner ikke at du ikke ser diskusjonsmetoden hans. At han argumenterer godt for syn fritar han ikke for fremferden hans. Du er litt for opptatt av hva han argumenter og ikke hvordan. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg husker best Prozak sin diskusjonsmetode. Han hadde et forferdelig gatespråk som gjorde det umulig å diskutere saklig. Et eksempel: "Stikk fingern i rævva og kjenn etter hvor du er" Han terget på seg alle og hadde lange krangletråder hver enste dag med bæsj, tiss og prompe-språk. Hvis noen skulle føle seg dumme etter å ha diskutert med Sør her i denne tråden, må det være fordi Sør har argumentert godt. Noen annen grunn ser jeg ikke. Tusen takk! Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hehe, husker Prozak. Du behøver ikke å gå så langt for å finne ut at Sør forsøker å drite ut noen i en tråd, bare se i tråden "vår", litt langt opp, hvor han ler av vedkommende. Jeg skjønner ikke at du ikke ser diskusjonsmetoden hans. At han argumenterer godt for syn fritar han ikke for fremferden hans. Du er litt for opptatt av hva han argumenter og ikke hvordan. Fint hvis du kan holde deg til sak. Med vennlig hilsen 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Fint hvis du kan holde deg til sak. Med vennlig hilsen Med din fremferd så må du tåle dette. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Med din fremferd så må du tåle dette. Tåle det? Selvsagt tåler jeg det. Jeg ler av at du åpenbart ikke evner å argumentere, slik at du er redusert til å dumme deg ut med å skrive om "Sør" til Wita. Det ville faktisk være fint for de andre (jeg bryr meg ikke hva du mener om meg) om du sluttet å spamme trådene med denne Sør-besettelsen din. Med vennlig hilsen 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Tåle det? Selvsagt tåler jeg det. Jeg ler av at du åpenbart ikke evner å argumentere, slik at du er redusert til å dumme deg ut med å skrive om "Sør" til Wita. Det ville faktisk være fint for de andre (jeg bryr meg ikke hva du mener om meg) om du sluttet å spamme trådene med denne Sør-besettelsen din. Med vennlig hilsen Du er jo med på spamme du også Sør, du ser da ikke det en gang. 0 Siter
Sør Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Du er jo med på spamme du også Sør, du ser da ikke det en gang. Forskjellen er at jeg svarer på innlegg skrevet til/om meg. Du starter dem. Med vennlig hilsen 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Forskjellen er at jeg svarer på innlegg skrevet til/om meg. Du starter dem. Med vennlig hilsen Det hjelper ikke det Sør, du går ikke fri av den grunnen. Men jeg vet jo at du aldri tar feil:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det hjelper ikke det Sør, du går ikke fri av den grunnen. Men jeg vet jo at du aldri tar feil:-) Som en kjær venn av meg ofte sa: "Eg vet eg tar feil, men eg gir meg aldri!" *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Som en kjær venn av meg ofte sa: "Eg vet eg tar feil, men eg gir meg aldri!" *s* Hehe, bra sagt. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det hjelper ikke det Sør, du går ikke fri av den grunnen. Men jeg vet jo at du aldri tar feil:-) Herregud at du ikke går lei? Du har ingenting å ta han på i denne tråden. Hadde du enda hatt det, så kunne jeg skjønt deg. Men det finnes absolutt -ingen verdens ting- å ta han på. Jeg har sagt den en gang og jeg sier det igjen. Les gjennom tråden en gang til og se om det ikke går opp et lys for deg på hva det er du driver med. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Herregud at du ikke går lei? Du har ingenting å ta han på i denne tråden. Hadde du enda hatt det, så kunne jeg skjønt deg. Men det finnes absolutt -ingen verdens ting- å ta han på. Jeg har sagt den en gang og jeg sier det igjen. Les gjennom tråden en gang til og se om det ikke går opp et lys for deg på hva det er du driver med. Ok, les innlegg nr. 12. Der ser du hvor nedlatende han er. Svaret er nedlatende og latterliggjørende. I tillegg vet du utmerket godt at flere har tatt dette opp med han opp i gjennomårene. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ok, les innlegg nr. 12. Der ser du hvor nedlatende han er. Svaret er nedlatende og latterliggjørende. I tillegg vet du utmerket godt at flere har tatt dette opp med han opp i gjennomårene. Det var vel Grip, Mr.Kahn og Prozak det da kanskje? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ok, les innlegg nr. 12. Der ser du hvor nedlatende han er. Svaret er nedlatende og latterliggjørende. I tillegg vet du utmerket godt at flere har tatt dette opp med han opp i gjennomårene. Det var jo til å le av det innlegget han svarte på. Og det han svarte var jo selvsagt. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det var vel Grip, Mr.Kahn og Prozak det da kanskje? Hehe, joda de tok nok igjen så det holdt de, men det er nok ikke de jeg sikter til. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det var jo til å le av det innlegget han svarte på. Og det han svarte var jo selvsagt. Så du mener at det var greit å latterligjøre innsender? Hadde dette skjedd langt ut i en diskusjon i kampens hete, så hadde jeg forstått det, men ikke i dette tilfelle. Forresten så er det andre også i denne tråden som påstår at de føler seg latterliggjort. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Så du mener at det var greit å latterligjøre innsender? Hadde dette skjedd langt ut i en diskusjon i kampens hete, så hadde jeg forstått det, men ikke i dette tilfelle. Forresten så er det andre også i denne tråden som påstår at de føler seg latterliggjort. Ante ikke at du var så fintfølende mrxx. Hun tror det finnes en synsk person som vet hvor Madeleine er, men at vedkommende tier med det av hensyn til politiet, fordi det blir så flaut for dem at det var den synske og ikke de som løste gåten???? Det må nesten være lov til å le litt av et slikt utsagn altså. Saken dreier seg om ei lita jente som er forsvunnet. En hel verden er opptatt av denne saken og den "synske" velger å tie av hensyn til politiet??? Da er det på sin plass og si i fra om at det finnes andre måter å gjøre det på enn å gå igjennom politiet og avslutte svaret sitt med SELVSAGT. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ante ikke at du var så fintfølende mrxx. Hun tror det finnes en synsk person som vet hvor Madeleine er, men at vedkommende tier med det av hensyn til politiet, fordi det blir så flaut for dem at det var den synske og ikke de som løste gåten???? Det må nesten være lov til å le litt av et slikt utsagn altså. Saken dreier seg om ei lita jente som er forsvunnet. En hel verden er opptatt av denne saken og den "synske" velger å tie av hensyn til politiet??? Da er det på sin plass og si i fra om at det finnes andre måter å gjøre det på enn å gå igjennom politiet og avslutte svaret sitt med SELVSAGT. Hehe, fintfølende du. Du prøver deg med hersketeknikk:-) Poenget er at dette er Sørs stil og ikke første gangen. Nå har jeg pekt på akkurat det jeg har ment i hele denne tråden i og med at du ikke har skjønt det og når jeg viser deg det, så prøver du deg med fintfølende:-) Det er IKKE hva som har skjedd og sagt i denne tråden som er så viktig, men generell diskusjonsteknikken hans. Jeg tviler sterkt på at du hadde likt at jeg ga deg et slikt svar hvis jeg mente at du ga et dumt svar. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hehe, fintfølende du. Du prøver deg med hersketeknikk:-) Poenget er at dette er Sørs stil og ikke første gangen. Nå har jeg pekt på akkurat det jeg har ment i hele denne tråden i og med at du ikke har skjønt det og når jeg viser deg det, så prøver du deg med fintfølende:-) Det er IKKE hva som har skjedd og sagt i denne tråden som er så viktig, men generell diskusjonsteknikken hans. Jeg tviler sterkt på at du hadde likt at jeg ga deg et slikt svar hvis jeg mente at du ga et dumt svar. Jeg har da fått slike svar mange ganger her inne. Jeg har vært på dol såpass lenge at jeg vet at dette er metoder alle har brukt en eller flere ganger. Jeg har og det har sikkert du også. Hvis det var så lite som skulle til, er det ikke hersketeknikk og si at du er fintfølende. Jeg synes faktisk ikke det er noe negativt med å være fintfølende. Jeg trodde bare at du var mer herdet enn som så etter mange år på dol:) Sør sine argumenter i denne tråden har vært saklige. Han har ikke latt seg friste til å slenge dritt tilbake til deg heller. Bare gjentatte ganger bedt deg holde deg til sak og ikke person. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.