Gjest selmer Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hmm, en som heter Haugen var jo kjent, husker ikke fornavnet helt, men Marsella Haugen eller noe sånt. Kan det være han du tenker på? Det var det ja. Takk skal du ha. Irriterte meg at jeg ikke kom på det. Slik jeg har forstått det skal evnene hans være anerkjente. 0 Siter
laban Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det var en veldig kjent nordmann som var synsk. Kommer ikke på navnet hans. Noen som vet. Det er skrevet en bok om han. http://www.marcellohaugen.no/ 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 http://www.marcellohaugen.no/ takk 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hun er død. Det er ikke alltid at 'synske' skal oppklare, eller finne ut alt. Noen mennesker trenger spesielle utfordringer for å komme videre i sin livsprosess, og synske mennesker kunne komme til å avbryte slike prosesser. Det skal de ikke, derfor får de ikke tilgang til informasjon. Hvis de hadde tilgang til all informasjon, kunne de styre mye i verden. Det hadde blitt helt feil. Menneskene må finne ut av ting selv, det er en frihet og en utfordring. ''Hun er død.'' Tror du virkelig det? 0 Siter
Gjest ikke nick om dette tema Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette er vel den mest publiserte forsvinningssaken i Europa i nyere tid. ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. At INGEN av dem kan, viser jo at klarsynthet bare er bedrageri. Med vennlig hilsen ''ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. '' Det er seriøse klarsynte som ikke ønsker kommersialitet. At ikke de useriøse hiver seg på, er noe annet. Men så har de vel heller ikke løsningnen. 0 Siter
Gjest ikke nick om dette tema Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 ''Hun er død.'' Tror du virkelig det? Ja dessverre. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja dessverre. Er du klarsynt, og har sett eller foelt dette? 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 ''ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. '' Det er seriøse klarsynte som ikke ønsker kommersialitet. At ikke de useriøse hiver seg på, er noe annet. Men så har de vel heller ikke løsningnen. Så du mener det er "seriøse" som vet hvor Madeleine er, men som ikke forteller? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest ikke nick om dette tema Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Så du mener det er "seriøse" som vet hvor Madeleine er, men som ikke forteller? Med vennlig hilsen Jeg tror hun er død. 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Nå er jeg også svært kritisk til dette, bare så det er sagt. Men for å si det sånn, du har heller ikke noe fasittsvar på dette. Fasittsvar? Hvis "klarsynthet" virkelig eksisterte, hvorfor har man da ikke funnet Madeleine? Hvis de ikke kan finne henne, er det da ingen som helst grunn til å tro at de kan finne noen som helst? Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror hun er død. Joda, det er det svært mange som tror, uten at det gjør dem "klarsynt". I så fall burde jo de "klarsynte" kunne fortelle hvor kroppen er... Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg tror ikke at alle er bedragere. Det finnes ogsaa grader av klarsynhet, om jeg kan kalle det det. Og hva kan forventes av dem? Og om noen hadde kontaktet politiet for aa gi opplysninger, fordi de har "sett", ville de blitt trodd? Jeg er ingen klarsynt, men har det du kan kalle sterk intuisjon. Jeg kan ikke se fremtiden, men kan ha en sterk feeling paa ting, men det gjelder personer og folks personlighet, og det _kan_ handle om deres fremtid. Det er noe mange er utstyrt med, og noe alle kan ha. Hei, Det betyr jo bare at man kan tenke, og ikke at det er noe overnaturlig eller "klarsynthet". I den grad det er "varierende grader", så burde de fremdeles ha funnet Europas mest ettersøkte. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Dette er vel den mest publiserte forsvinningssaken i Europa i nyere tid. ALT som kan krype og gå av klarsynte ønsker jo å være den som løste dette mysteriet. At INGEN av dem kan, viser jo at klarsynthet bare er bedrageri. Med vennlig hilsen Tullprat. Har du bevis på at klarsynthet er bedrageri? Forskere tar også feil, da kan vi heller ikkje ha tiltro til deres evner... Anna Elisabeth Westerlund var synsk/klarsynt ! http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/27/379533.html Ho SER synsk ut og. http://www.uib.no/elin/elpub/ph/14-95/wester.html 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Tullprat. Har du bevis på at klarsynthet er bedrageri? Forskere tar også feil, da kan vi heller ikkje ha tiltro til deres evner... Anna Elisabeth Westerlund var synsk/klarsynt ! http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/27/379533.html Ho SER synsk ut og. http://www.uib.no/elin/elpub/ph/14-95/wester.html Det er de påstått "synske" som har bevisbyrden (det er de som påstår de kan dette). Vi andre behøver faktisk ikke motbevise det som aldri har blitt bevist, selvsagt. Man kan heller ikke motbevise Julenissen, så derfor tror du på ham? At INGEN "klarsynte" kan finne Madeleine er dog en ekstremt sterk underbygging på at klarsynthet er bedrageri. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det er de påstått "synske" som har bevisbyrden (det er de som påstår de kan dette). Vi andre behøver faktisk ikke motbevise det som aldri har blitt bevist, selvsagt. Man kan heller ikke motbevise Julenissen, så derfor tror du på ham? At INGEN "klarsynte" kan finne Madeleine er dog en ekstremt sterk underbygging på at klarsynthet er bedrageri. Med vennlig hilsen Klart eg tror på julenissen, det skulle bare mangle. Politiet har sikkert tusenvis av tips liggende både fra "klarsynte" og klarsynte, men slik som politiet har surra i denne saken så tror eg de har mer enn nok med å finne nøklene til politibilen! Eg tror ho er død, og at ho enten er partert, brent opp eller ligger på bunnen av en fjord. Tror også foreldrene (mora) har noe med forsvinningen å gjøre, og kommer til å bli arrestert og tiltalt i løpet av året. Eg er ikkje klarsynt! :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Klart eg tror på julenissen, det skulle bare mangle. Politiet har sikkert tusenvis av tips liggende både fra "klarsynte" og klarsynte, men slik som politiet har surra i denne saken så tror eg de har mer enn nok med å finne nøklene til politibilen! Eg tror ho er død, og at ho enten er partert, brent opp eller ligger på bunnen av en fjord. Tror også foreldrene (mora) har noe med forsvinningen å gjøre, og kommer til å bli arrestert og tiltalt i løpet av året. Eg er ikkje klarsynt! :-) Kjaere Geir!! Ikke si saant da! Ja, kanskje hun er doed, men... Jeg tipper neppe mora har noe med saken aa gjoere. Ser du ikke frykten og fortvilelsen hun har i oeynene? 0 Siter
Gjest ikke nick om dette tema Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Er du klarsynt, og har sett eller foelt dette? Jeg skal ikke praktisere før om to år, så jeg kan dessverre ikke si mer. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal ikke praktisere før om to år, så jeg kan dessverre ikke si mer. Ok :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Kjaere Geir!! Ikke si saant da! Ja, kanskje hun er doed, men... Jeg tipper neppe mora har noe med saken aa gjoere. Ser du ikke frykten og fortvilelsen hun har i oeynene? Beklager Angela. Men det er det eg tror, håper for jenta sin del at eg tror feil. ''''Ser du ikke frykten og fortvilelsen hun har i oeynene?'''' Jo... 0 Siter
mrxx Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det var det ja. Takk skal du ha. Irriterte meg at jeg ikke kom på det. Slik jeg har forstått det skal evnene hans være anerkjente. Men er fornavnet hans riktig? Det husker jeg ikke skikkelig, men det er i alle fall noe som ligner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.