Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

anbefales herved _ikke_.

Mannen min og jeg var og så den i går kveld, og makan til ... usj. Det er den styggeste, mest motbydelige filmen jeg noen gang har sett. Så blodig og voldelig at det var ikke til å tro. Hadde mektig lyst til å gå midt i filmen, men mannen ville absolutt ikke...

Og filmen mangler mål og mening, etter hva jeg forsto. Handlinga var syyyyltynn!

Flere som har sett den?

Fortsetter under...

Gjest ingen rovdyr på oss
Skrevet

Jeg og kjæresten skulle se den i går, men vi snudde faktisk i døra på kinoen! Ingen av oss hadde egentlig så lyst til å se den, så nå skal vi i hvert fall la vær! Takk for advarselen!

Skrevet

Har ikke sett den, men skal kjøpe den når den kommer på DVD. Liker best å se film hjemme i min egen stue.

Du liker tydeligvis ikke denne filmsjangeren og da skjønner jeg ikke helt hvorfor du dro for å se den. Filmen har vært mye omtalt både i aviser og på TV så det skulle ikke være vanskelig å vite hva den gikk ut på.

Skrevet

Nei, og ikke har jeg planer om det heller. Med mindre man har et morderisk raseri å ta ut, så ser jeg ikke noe poeng i bruke to timer på blod og gørr. Det er bare så dumt

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg liker egentlig groessere, men tror ikke jeg skal se denne. Ofte er slike filmer uten mye handling,, og det blir bare goerr og blod...

Har du sett Aliens vs. Predators? Jeg saa den paa kino naa nylig. Helt grei film, men lite handling....

Annonse

Skrevet

Har sett den og den var typisk norsk; elendig. Ingen handling, bare chase sånn rett ut fra lufta, og unødvendig grove scener. (Scenene kunne vært grove om filmen var bra(!), men en film med grove scener og BARE det..... Neii...).

Skrevet

Har sett den og den var typisk norsk; elendig. Ingen handling, bare chase sånn rett ut fra lufta, og unødvendig grove scener. (Scenene kunne vært grove om filmen var bra(!), men en film med grove scener og BARE det..... Neii...).

Typisk norsk? Det er ikke typisk norsk å lage filmer innen denne sjangeren, så jeg kan vanskelig forstå hvordan den kan være det.

Dette er en film beregnet på mennesker som liker filmer ala Motorsagmassakeren, The hills have eyes, The devil's rejects, Bus stop osv. Liker man ikke den type filmer, blir det vel vanskelig å like Rovdyr.

Skrevet

Ja, det var det eg frykta.

Det finnes bare to _gode_ norske filmer og det er "Veiviseren" og "Flåklypa Grand Prix", som holder Internasjonal standard og som kunne hatt stort potensial over hele verden.

Så finnes det èn bra norsk film, og det er "Salmer fra et kjøkken".

Ps! Eg har ikkje sett "Kristin Lavrannsdatter".

Kanskje er "Kautokeino Opprøret" en god film, den gleder eg meg ihvertfall til å se...:)

Skrevet

Ja, det var det eg frykta.

Det finnes bare to _gode_ norske filmer og det er "Veiviseren" og "Flåklypa Grand Prix", som holder Internasjonal standard og som kunne hatt stort potensial over hele verden.

Så finnes det èn bra norsk film, og det er "Salmer fra et kjøkken".

Ps! Eg har ikkje sett "Kristin Lavrannsdatter".

Kanskje er "Kautokeino Opprøret" en god film, den gleder eg meg ihvertfall til å se...:)

Hva var det du frytet? At filmen var norsk?

Det finnes flere gode norske filmer enn de du nevner. Hva med Elling-filmene? Hodet over vannet? Den som frykter ulven? Plastposen?

Og hva med Orions belte, Detektor, Villmark, Naboer, Kvinnen i mitt liv, Kunsten å være negativ, UNO, Den siste Fleksnes, Bør Børson Jr, Ni liv.. bare for å nevne noen norske filmer jeg kommer på i farten..

Er det ingen av dem du synes er bra heller?

Skrevet

Hva var det du frytet? At filmen var norsk?

Det finnes flere gode norske filmer enn de du nevner. Hva med Elling-filmene? Hodet over vannet? Den som frykter ulven? Plastposen?

Og hva med Orions belte, Detektor, Villmark, Naboer, Kvinnen i mitt liv, Kunsten å være negativ, UNO, Den siste Fleksnes, Bør Børson Jr, Ni liv.. bare for å nevne noen norske filmer jeg kommer på i farten..

Er det ingen av dem du synes er bra heller?

Tjaa...Ni liv kanskje, resten klarer så vidt å holde "Hodet over vannet" !

Norsk film er rett og slett elendig! :)

Svenskene har Roy Anderson & Ingmar Bergmann (RIP), danskene har Lars Von Trieer m.flere.

Norge har Liv Ullmann, men ho er til gjengjeld STOR!

Skrevet

Tjaa...Ni liv kanskje, resten klarer så vidt å holde "Hodet over vannet" !

Norsk film er rett og slett elendig! :)

Svenskene har Roy Anderson & Ingmar Bergmann (RIP), danskene har Lars Von Trieer m.flere.

Norge har Liv Ullmann, men ho er til gjengjeld STOR!

Personlig har jeg aldri likt Liv Ullmann.. det er noe med måten hun prater på, stemmen hennes.. noe tragitrist jeg ikke helt klarer å sette fingern på..

Annonse

Skrevet

Personlig har jeg aldri likt Liv Ullmann.. det er noe med måten hun prater på, stemmen hennes.. noe tragitrist jeg ikke helt klarer å sette fingern på..

Det er _lov_ å ikkje like Liv Ullmann, men å ikkje _se_ hennes fenomenale prestasjoner i mange av Ingmar Bergmann`s filmer, som fks. "Hviskningar & Rop", "Persona" eller "Høstsonaten" da snakker vi om en alvorlig "sinnslidelse" !

Ps! Jada, eg vet eg tok litt hardt i no. :-)

Skrevet

Det er _lov_ å ikkje like Liv Ullmann, men å ikkje _se_ hennes fenomenale prestasjoner i mange av Ingmar Bergmann`s filmer, som fks. "Hviskningar & Rop", "Persona" eller "Høstsonaten" da snakker vi om en alvorlig "sinnslidelse" !

Ps! Jada, eg vet eg tok litt hardt i no. :-)

Vel, det er jo vanskelig å se hennes "fenomenale prestasjoner" i disse filmene hvis man ikke har sett dem... og jeg har ikke sett dem :)

Skrevet

Vel, det er jo vanskelig å se hennes "fenomenale prestasjoner" i disse filmene hvis man ikke har sett dem... og jeg har ikke sett dem :)

Da vil eg herved anbefale deg å se dem. :)

Skrevet

Har ikke sett den, og har ikke tenkt å se den.

Skrevet

Har ikke sett den, men skal kjøpe den når den kommer på DVD. Liker best å se film hjemme i min egen stue.

Du liker tydeligvis ikke denne filmsjangeren og da skjønner jeg ikke helt hvorfor du dro for å se den. Filmen har vært mye omtalt både i aviser og på TV så det skulle ikke være vanskelig å vite hva den gikk ut på.

Mannen min ville gjerne se den. Jeg "ble bare med"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...