Gå til innhold

Fikk du lov å nyte alkohol som tenåring av dine.

Gjest tenåring i dag

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nok ikke lov å nyte alkohol som tenåring. Men jeg bodde på hybel fra jeg var 15, så foreldrene mine hadde ikke kontroll over meg. Men jeg smakte vel omtrent ikke alkohol før jeg var 20.

Jeg liker ikke helt at foreldre sender alkoholholdige drikker med barna. Da er det på en måte ok at barna drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, mine barn fikk aldri med seg (og heller ikke hjemme) alkohol før de var fylte atten år - Det har jo med hvilke holdninger en skal overføre til sine barn. All forskning viser at barn som får medbrakt alkohol hjemmefra drikker den i tillegg til det andre som ville blitt drukket i alle tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...