Gå til innhold

Noen enebarn av enslige mødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nok rett i at det beste er å ha familie. Selv om det altså ikke er noen garanti for noe som helst. Jeg 'ønsker' meg egentlig en familie med fettere, kusiner, søstre, brødre. Som fungerer. Men jeg kunne fint klart meg med bare fettere og kusiner. Bare det var litt samhørighet og kontakt.

Men det kunne fort bli for mye, juleselskaper i fleng er ikke tingen for meg. Og barnebursdager her og der, når du egentlig vil gjøre noe helt annet... slik var det hos en kjæreste jeg hadde, men seff annerledes for ham da. Mens jeg syntes de få fine sommerdagene vi hadde det året kunne vært brukt til noe annet enn å ha på masse klær og bare sitte der med kaffekoppen. Hmm.. føler meg litt stygg nå, da..

Vi kan bytte. Jeg har ikke vært i bursdagselskap på to år i hvert fall og ikke noe barneselskap på sikkert 20 år. Jeg har kontakt med en fetter og han bor på Svalbard. LOL, får ikke besøkt han nei. Men det hender han drar til Oslo :o)

Og heller ingen juleselskaper.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

17

• Dorthe

13

• morsan

9

• Lotte :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kanskje det blir fint at ungene dine en dag vil stifte egen familie, da kan det jo hende du får svigere og sånt. Og svigersønner/døtre, og så blir jo unger mindre opptatt av sine egne ting, og mer orientert mot familien. Du kan jo håpe? Selv om det kanskje blir mer sosialt, enn akkurat noen som "stiller opp".

Jeg er nesten svigers for dattera mi har samboer men ingen barn og hun bor og på en annen kant av landet. Tror ikke hun har planlagt baby enda for hun skal spesialisere seg først. Tror hun i hvert fall ;) Eldstemann har dame, men henne har jeg ikke truffet.

Skrevet

Vi kan bytte. Jeg har ikke vært i bursdagselskap på to år i hvert fall og ikke noe barneselskap på sikkert 20 år. Jeg har kontakt med en fetter og han bor på Svalbard. LOL, får ikke besøkt han nei. Men det hender han drar til Oslo :o)

Og heller ingen juleselskaper.

''ikke noe barneselskap på sikkert 20 år... Og heller ingen juleselskaper.''

Det skjønner jeg ikke Dorthe, du virker så stødig og fornuftlig og grei og koselig! Livet er rart noen ganger! Jeg blir lei meg av å høre slikt. (selv om jeg heller ikke har juleselskep å gå i.)

En annen sak er at han kjæresten du ville bytte med, som jeg fortalt om, var slett ikke snill, men en man bør holde seg langt unna, så egentlig tror jeg ikke du ville hatt noe nærmere med ham å gjøre selv om han hadde små nevøer med familiebarneselskap.

Skrevet

Jeg er nesten svigers for dattera mi har samboer men ingen barn og hun bor og på en annen kant av landet. Tror ikke hun har planlagt baby enda for hun skal spesialisere seg først. Tror hun i hvert fall ;) Eldstemann har dame, men henne har jeg ikke truffet.

Håper det går bedre etterhvert. Jeg håper også på svigerbarn, barnebarn osv., men det blir nok lenge til, ser for meg om 6 -10 år. Har ingen voksen familie (som jeg har kontakt med.)

Skrevet

''ikke noe barneselskap på sikkert 20 år... Og heller ingen juleselskaper.''

Det skjønner jeg ikke Dorthe, du virker så stødig og fornuftlig og grei og koselig! Livet er rart noen ganger! Jeg blir lei meg av å høre slikt. (selv om jeg heller ikke har juleselskep å gå i.)

En annen sak er at han kjæresten du ville bytte med, som jeg fortalt om, var slett ikke snill, men en man bør holde seg langt unna, så egentlig tror jeg ikke du ville hatt noe nærmere med ham å gjøre selv om han hadde små nevøer med familiebarneselskap.

Slemme kjærester vil jeg ikke ha, har hatt noen av dem. Jeg vil ha en snill og koselig en :o)

Skrevet

Håper det går bedre etterhvert. Jeg håper også på svigerbarn, barnebarn osv., men det blir nok lenge til, ser for meg om 6 -10 år. Har ingen voksen familie (som jeg har kontakt med.)

Jeg har unger på 25 og 22 så her kan det gå fortere i svingene enn noen tror ;o)

Persille1365381127
Skrevet

Slemme kjærester vil jeg ikke ha, har hatt noen av dem. Jeg vil ha en snill og koselig en :o)

Don't we all? :)

Skrevet

Don't we all? :)

Jo, det gjør vi nok. Bare så synd at vi velger feil igjen og igjen. Kunsten må være å lære seg å velge riktig, men den kan ikke jeg :o)

Persille1365381127
Skrevet

Jo, det gjør vi nok. Bare så synd at vi velger feil igjen og igjen. Kunsten må være å lære seg å velge riktig, men den kan ikke jeg :o)

Ikke jeg heller tydeligvis.... Jobber med det da - prøver å lære noe om meg selv.

Skrevet

..."Man övar sej, ...

och långsamt blir man bättre ..

...på att se

...skillnad mellan sanningar och lögner."

(Bjørn Afzelius)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...