Gjest dibba Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei..Har i en årrekke hatt mageproblemer.. Har tatt slangen begge "veier", og had urolig mage +brokk på spiserøret.. Jeg fikk noen syrenøytraliserede tabletter som jeg spiste i et par år.. Men til slutt syns jeg ikke de hjalp..begynte pluselig å klø over alt og gikk til legen, der var det ikke hjelp å få.. så jeg prøvde alternativ behandling og de sa at jeg hadde fått candida fikk behandling og ble bra..av kløen..men magen er der enda..uansett hva jeg spiser så får jeg et sug i magen like etter på, som om jeg ikke hadde spist og må putte noe i munnen igjen..Dermed har jeg nå lagt på meg, og jeg blir så frustrert!! Og hver gang jeg har spist er jeg så full av luft og det er et problem når jeg er ute og spiser eller bare på handletur! Og det lukter skikkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.