Gå til innhold

Kinamat i Hønefoss/Ringerike

Anbefalte innlegg

lillemegpåtur
Skrevet

Er selv innflytter, og sambo er ikke så engasjert i sånn mat. Har bursdag snart, og da skal vi ut og spise :D Og jeg vil gjerne på en kinarestaurant da, og sambo er jo med, han vil jo gjerne glede meg da.

Vet det er ihvertfall 2 stk i sentrum, og han har vært på en av dem, men maaange år siden osv.. aner ikke om det er noen andre i nærheten heller? Ville vel helst foretrukket hønefoss, om sambo finner ut at han vil ha en øl eller 2 til maten. (jeg har ikke lappen så da kommer vi oss jo ikke noe sted!)

Erfaringer, god mat, ordentlig service (ikke sure og vanskelige f eks), gjerne en dag i uka det er buffet? Hvordan er menyen? Kan en kresen-fant som han finne seg noe han liker der, eller er det bare meg, alt-eteren, som vil bli mett der? Litt derfor jeg vil ha buffet også, da "ser" han at maten ikke er så farlig likevel :).

lillemegpåtur
Skrevet

drar denne opp igjen så den synes i topp 25 igjen så kanskje noen er inne nå som har et svar :)

Skrevet

drar denne opp igjen så den synes i topp 25 igjen så kanskje noen er inne nå som har et svar :)

www.justfuckinggoogleit.com

lillemegpåtur
Skrevet

www.justfuckinggoogleit.com

Mr smartypants tror du ikke jeg har gjort det? Men jeg finner ikke noen erfaringer der, bare addresser. Og hva var det jeg spurte om? Spurte jeg om addresser eller erfaringer??

lillemegpåtur
Skrevet

Prøver å dra denne opp på topp 25 igjen jeg også gir jeg opp. Virkelig ingen fra Hønefoss området som er glad i kinamat her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...