Gå til innhold

Kvinner med langt hår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av en annen tråd.

Når er en kvinne for gammel til å ha langt hår?

Er det virkelig sånn at når man blir 30-40år,så klipper man seg?

Urolig her nå.. ;0)

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• Lillemus

4

• Babette

4

• Mamma07

3

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes langt og velstelt hår er kjempeflott :) Da spiller ikke alder noen rolle. Eldre damer kler kanskje best å ha håret oppsatt eller i en hale.

Selv har jeg ikke så tykt hår at det er pent når det er veldig langt, men halvlangt er det.

Skrevet

Min kvinne er godt over 40, hun har langt hår og kler det fantastisk godt. Hun er virkelig Kvinne.

Dette korthårgnålet er satt i stand av Kjerringmafiaen.

Skrevet

Min kvinne er godt over 40, hun har langt hår og kler det fantastisk godt. Hun er virkelig Kvinne.

Så godt å høre!

Sikker på at din kvinne er kjempe fin! :0)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er 26 ennaa, og har haar ned til midja. ( Extencions) Ellers er mitt eget haar litt kortere.

Jeg vil ikke ha kort haar! Kanskje naar jeg fyller 40? Eller 50....?

Langt haar er fiiiiiint :-)

Skrevet

Jeg synes langt og velstelt hår er kjempeflott :) Da spiller ikke alder noen rolle. Eldre damer kler kanskje best å ha håret oppsatt eller i en hale.

Selv har jeg ikke så tykt hår at det er pent når det er veldig langt, men halvlangt er det.

Enig i at det må være velstelt og pent hår.

Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?

Skrevet

Jeg er 26 ennaa, og har haar ned til midja. ( Extencions) Ellers er mitt eget haar litt kortere.

Jeg har også hår til rett over rompa..

Får jo helt angst her,kan ikke se for meg at jeg skal klippe det..

(en liten 26års krise.. ;0)

Skrevet

Du er så pen så! :-)

Det er bra du ikke har kort hår. Hvordan går det med håret i skjøtet av extension da? Blir det slitt og fjonete?

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har også hår til rett over rompa..

Får jo helt angst her,kan ikke se for meg at jeg skal klippe det..

(en liten 26års krise.. ;0)

Nei det maa du ikke gjoere! Langt haar er kjempeflott om du tar vare paa det, og det ikke er pistrete og slitt i tuppende!

Mange misunner nok manken din :-)

Gjest xbellax
Skrevet

Det har abslutt ingenting med alder eller mer/mindre femininitet å gjøre.. men med 1.) hva ansiktet og personligheten kler. 2.) om man faktisk gjør en ørliten innsats med frisyren (spesielt om man har langt hår) og feks. ikke bruker de skrekkelige hårstrikkene som var poppis på tidlig 90 tall _hver_ dag( eller i det hele tatt).

Skrevet

Jeg mener at når det er grått og man har blitt rynkete i fjeset. Da er det på tide å klippe seg. Eks: Sossen Krogh! (hun i rullestol i hotel cæsar)

AneM1365380603
Skrevet

Enig i at det må være velstelt og pent hår.

Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?

''Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?''

Jeg vet ikke, det er bare min personlige smak :) Det kan kanskje sammenlignes med at det er kulere når en ung person går med bustete hår og hullete bukser enn som en dame på 80 gjorde det samme.

Gjest Angela26
Skrevet

Du er så pen så! :-)

Det er bra du ikke har kort hår. Hvordan går det med håret i skjøtet av extension da? Blir det slitt og fjonete?

Neida, det gaar fint. Jeg passer godt paa det, baade naar jeg vasker og boerster det :-)

Har hatt det en gang tidligere ogsaa, og haaret mitt tok ingen skade av det.

Skrevet

Nei det maa du ikke gjoere! Langt haar er kjempeflott om du tar vare paa det, og det ikke er pistrete og slitt i tuppende!

Mange misunner nok manken din :-)

Har alltid fått høre at jeg har fint hår,og jeg passer veldig på det også..Så blir ikke klipp her med det første. ;0)

Gjest xbellax
Skrevet

du er en sjarmklatt.

Skrevet

''Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?''

Jeg vet ikke, det er bare min personlige smak :) Det kan kanskje sammenlignes med at det er kulere når en ung person går med bustete hår og hullete bukser enn som en dame på 80 gjorde det samme.

Syns det er stilig jeg,eldre som går med akkurat hva de vil!

Man er kun så gammel som man føler seg vel? ;0)

Skrevet

Jeg mener at når det er grått og man har blitt rynkete i fjeset. Da er det på tide å klippe seg. Eks: Sossen Krogh! (hun i rullestol i hotel cæsar)

Hun er jo så fin på Cæsar!!!

Men privat steller hun seg pent lite...

Skrevet

Håper ikke det...

Jeg nærmer meg 40, men har fremdeles langt hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...