Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Litt inspirert av en annen tråd. Når er en kvinne for gammel til å ha langt hår? Er det virkelig sånn at når man blir 30-40år,så klipper man seg? Urolig her nå.. ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes langt og velstelt hår er kjempeflott Da spiller ikke alder noen rolle. Eldre damer kler kanskje best å ha håret oppsatt eller i en hale. Selv har jeg ikke så tykt hår at det er pent når det er veldig langt, men halvlangt er det. 0 Siter
man Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Min kvinne er godt over 40, hun har langt hår og kler det fantastisk godt. Hun er virkelig Kvinne. Dette korthårgnålet er satt i stand av Kjerringmafiaen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Min kvinne er godt over 40, hun har langt hår og kler det fantastisk godt. Hun er virkelig Kvinne. Dette korthårgnålet er satt i stand av Kjerringmafiaen. Så godt å høre! Sikker på at din kvinne er kjempe fin! :0) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er 26 ennaa, og har haar ned til midja. ( Extencions) Ellers er mitt eget haar litt kortere. Jeg vil ikke ha kort haar! Kanskje naar jeg fyller 40? Eller 50....? Langt haar er fiiiiiint :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes langt og velstelt hår er kjempeflott Da spiller ikke alder noen rolle. Eldre damer kler kanskje best å ha håret oppsatt eller i en hale. Selv har jeg ikke så tykt hår at det er pent når det er veldig langt, men halvlangt er det. Enig i at det må være velstelt og pent hår. Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00013/VIBEKE_L_KKEBERG_13786o.jpg Jeg syntes i allefall at man bør klippe seg før man ender opp som dette. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er 26 ennaa, og har haar ned til midja. ( Extencions) Ellers er mitt eget haar litt kortere. Jeg vil ikke ha kort haar! Kanskje naar jeg fyller 40? Eller 50....? Langt haar er fiiiiiint :-) Jeg har også hår til rett over rompa.. Får jo helt angst her,kan ikke se for meg at jeg skal klippe det.. (en liten 26års krise.. ;0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er 26 ennaa, og har haar ned til midja. ( Extencions) Ellers er mitt eget haar litt kortere. Jeg vil ikke ha kort haar! Kanskje naar jeg fyller 40? Eller 50....? Langt haar er fiiiiiint :-) Du er så pen så! :-) Det er bra du ikke har kort hår. Hvordan går det med håret i skjøtet av extension da? Blir det slitt og fjonete? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00013/VIBEKE_L_KKEBERG_13786o.jpg Jeg syntes i allefall at man bør klippe seg før man ender opp som dette. He,he så ut som det håret trengte litt pleie ja.. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også hår til rett over rompa.. Får jo helt angst her,kan ikke se for meg at jeg skal klippe det.. (en liten 26års krise.. ;0) Nei det maa du ikke gjoere! Langt haar er kjempeflott om du tar vare paa det, og det ikke er pistrete og slitt i tuppende! Mange misunner nok manken din :-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det har abslutt ingenting med alder eller mer/mindre femininitet å gjøre.. men med 1.) hva ansiktet og personligheten kler. 2.) om man faktisk gjør en ørliten innsats med frisyren (spesielt om man har langt hår) og feks. ikke bruker de skrekkelige hårstrikkene som var poppis på tidlig 90 tall _hver_ dag( eller i det hele tatt). 0 Siter
Mamma07 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg mener at når det er grått og man har blitt rynkete i fjeset. Da er det på tide å klippe seg. Eks: Sossen Krogh! (hun i rullestol i hotel cæsar) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Enig i at det må være velstelt og pent hår. Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs? ''Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?'' Jeg vet ikke, det er bare min personlige smak Det kan kanskje sammenlignes med at det er kulere når en ung person går med bustete hår og hullete bukser enn som en dame på 80 gjorde det samme. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du er så pen så! :-) Det er bra du ikke har kort hår. Hvordan går det med håret i skjøtet av extension da? Blir det slitt og fjonete? Neida, det gaar fint. Jeg passer godt paa det, baade naar jeg vasker og boerster det :-) Har hatt det en gang tidligere ogsaa, og haaret mitt tok ingen skade av det. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Nei det maa du ikke gjoere! Langt haar er kjempeflott om du tar vare paa det, og det ikke er pistrete og slitt i tuppende! Mange misunner nok manken din :-) Har alltid fått høre at jeg har fint hår,og jeg passer veldig på det også..Så blir ikke klipp her med det første. ;0) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Min kvinne er godt over 40, hun har langt hår og kler det fantastisk godt. Hun er virkelig Kvinne. Dette korthårgnålet er satt i stand av Kjerringmafiaen. du er en sjarmklatt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 ''Men visst håret er flott,hvorfor ikke slå det løs?'' Jeg vet ikke, det er bare min personlige smak Det kan kanskje sammenlignes med at det er kulere når en ung person går med bustete hår og hullete bukser enn som en dame på 80 gjorde det samme. Syns det er stilig jeg,eldre som går med akkurat hva de vil! Man er kun så gammel som man føler seg vel? ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg mener at når det er grått og man har blitt rynkete i fjeset. Da er det på tide å klippe seg. Eks: Sossen Krogh! (hun i rullestol i hotel cæsar) Hun er jo så fin på Cæsar!!! Men privat steller hun seg pent lite... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Håper ikke det... Jeg nærmer meg 40, men har fremdeles langt hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.