Mamma07 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hun er jo så fin på Cæsar!!! Men privat steller hun seg pent lite... I strikk/oppsatt er det greit. Men når hun har det løst går det ann å få mareritt 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Håper ikke det... Jeg nærmer meg 40, men har fremdeles langt hår. Kjempe flott,det er jeg sikker på! :0) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Håper ikke Sossen henger på Dol, da har jeg sikkert kverket selvtilitten hennes:) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 I strikk/oppsatt er det greit. Men når hun har det løst går det ann å få mareritt Ja hun kunne pleid det litt mere.. 0 Siter
birdie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det har abslutt ingenting med alder eller mer/mindre femininitet å gjøre.. men med 1.) hva ansiktet og personligheten kler. 2.) om man faktisk gjør en ørliten innsats med frisyren (spesielt om man har langt hår) og feks. ikke bruker de skrekkelige hårstrikkene som var poppis på tidlig 90 tall _hver_ dag( eller i det hele tatt). Nemlig. - og sjøl har jeg knallkort, så det er ikke noen forsvarstale akkurat.. 0 Siter
tonie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00013/VIBEKE_L_KKEBERG_13786o.jpg Jeg syntes i allefall at man bør klippe seg før man ender opp som dette. Jeg vil se sånn ut når jeg blir gammel! Gammelhulder. Kult:) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Nemlig. - og sjøl har jeg knallkort, så det er ikke noen forsvarstale akkurat.. jeg har hulder hår, men *high five* likevel :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Har alltid fått høre at jeg har fint hår,og jeg passer veldig på det også..Så blir ikke klipp her med det første. ;0) Nei, behold det lange fine haaret :-) Jenta mi paa 7 har ogsaa haar ned til rumpa nesten. Kjempefint :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det kommer an på ansiktsform og slikt synes jeg. Er ikke særlig pent å se litt tilårskomne damer med helbleket langt hår som prøver å tviholde på ungdommen da... 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det kommer helt an på hvordan personen er, hårets glans osv. Jeg kjenner flere over 40år som har langt hår 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også hår til rett over rompa.. Får jo helt angst her,kan ikke se for meg at jeg skal klippe det.. (en liten 26års krise.. ;0) slenger meg med på den 26-års krisen. hadde hår ned til midten av ryggen og var såååå fornøyd,men typisk meg så ville jeg prøve noe nytt.så jeg klippte håret til skuldrene.angra meg som en hund,og fikk satt på ext.hår til ned til rumpa. angra meg som en hund igjen,og tok det ut. nå er håret så fint så,og blir kjempeflott når jeg kurer og strekker det ut.. (åsså spiser jeg b-vitaminer i håp om rask vekst dagen lang) hehe 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det har abslutt ingenting med alder eller mer/mindre femininitet å gjøre.. men med 1.) hva ansiktet og personligheten kler. 2.) om man faktisk gjør en ørliten innsats med frisyren (spesielt om man har langt hår) og feks. ikke bruker de skrekkelige hårstrikkene som var poppis på tidlig 90 tall _hver_ dag( eller i det hele tatt). Helt enig. Selv har jeg ikke hårkvalitet til å ha skikkelig langt hår, og ikke hodefasong til skikkelig kort hår. Halvlangt er greia for meg. 0 Siter
Gjest så feil kan en ta Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 slenger meg med på den 26-års krisen. hadde hår ned til midten av ryggen og var såååå fornøyd,men typisk meg så ville jeg prøve noe nytt.så jeg klippte håret til skuldrene.angra meg som en hund,og fikk satt på ext.hår til ned til rumpa. angra meg som en hund igjen,og tok det ut. nå er håret så fint så,og blir kjempeflott når jeg kurer og strekker det ut.. (åsså spiser jeg b-vitaminer i håp om rask vekst dagen lang) hehe * Jeg trodde Jølsen og Jølsa var den samme. * Ergo - jeg trodde du var mann ) 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 * Jeg trodde Jølsen og Jølsa var den samme. * Ergo - jeg trodde du var mann ) Jølsen & Jølsa er ikke samme person. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Pøh. Jeg runder 40 til sommers og har ikke tenkt å klippe håret av den grunn! Da ser man jo fort gammel ut - i alle fall gjør jeg det! Har halvlangt hår, det rekker ned til bh'en på ryggen og er litt skrådd på sidene, med lugg. Foreslo for min kjære for en stund siden at jeg skulle klippe meg og han så på meg og sa med gråten i halsen:"Skal du klippe deg? Kort?" *Hehe* Blir ikke noe klipping her nei. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Pøh. Jeg runder 40 til sommers og har ikke tenkt å klippe håret av den grunn! Da ser man jo fort gammel ut - i alle fall gjør jeg det! Har halvlangt hår, det rekker ned til bh'en på ryggen og er litt skrådd på sidene, med lugg. Foreslo for min kjære for en stund siden at jeg skulle klippe meg og han så på meg og sa med gråten i halsen:"Skal du klippe deg? Kort?" *Hehe* Blir ikke noe klipping her nei. Så bra da! Min mann liker også best langt hår! :0) 0 Siter
villbringebær Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jølsen & Jølsa er ikke samme person. Nei, men kanskje Jølsa og Bjølsen er samme person? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00013/VIBEKE_L_KKEBERG_13786o.jpg Jeg syntes i allefall at man bør klippe seg før man ender opp som dette. Jeg synes faktisk hun ser ganske flott ut. Er det noen som kler slikt hår, så er det henne. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes faktisk hun ser ganske flott ut. Er det noen som kler slikt hår, så er det henne. Enig med deg i det. Ho ser frisk og glødende ut! 0 Siter
Kalevala Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 http://www.dagsavisen.no/multimedia/archive/00013/VIBEKE_L_KKEBERG_13786o.jpg Jeg syntes i allefall at man bør klippe seg før man ender opp som dette. Hun er flott synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.