tiliti Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Da er du heldig. Jeg ser ut som et lykketroll med paddeflatt bakhode hvis jeg legger meg med fuktig/vått hår. Men jeg har jo heller ikke langt hår. Jeg fletter det før jeg legger meg dersom jeg legger meg med vått hår. Så slipper jeg døende gås i tordenvær-looken neste morgen. Dersom bølgene etter flettene er et problem er det bare å spraye kjapt gjennom med litt vann på sprayflaske . 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde kort hår i ungdomstiden, da var det mest praktisk mht mye hårvask og dusjing og slikt. I voksen alder lot jeg det gro, men klippet meg veldig kort etter bryllupet. Og guri som jeg angret! Jeg fikk 20 års alderstillegg umiddelbart, har nemlig fått mer og mer krøller med tiden, så kort hår ble en ren katastrofe. Nå har jeg halvlangt, tykt krøllete hår, og ikke faen om det skal bli noe kortere - ikke før jeg har passert 50, i alle fall, den saken er grei! Veldig mange som klipper seg etter de har giftet seg og fått barn.Blir liksom kjerring med en gang..Skjønner ikke det der jeg.. La håret gro du,er sikkert kjempe fint! :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg hadde kort hår i ungdomstiden, da var det mest praktisk mht mye hårvask og dusjing og slikt. I voksen alder lot jeg det gro, men klippet meg veldig kort etter bryllupet. Og guri som jeg angret! Jeg fikk 20 års alderstillegg umiddelbart, har nemlig fått mer og mer krøller med tiden, så kort hår ble en ren katastrofe. Nå har jeg halvlangt, tykt krøllete hår, og ikke faen om det skal bli noe kortere - ikke før jeg har passert 50, i alle fall, den saken er grei! Veldig mange som klipper seg etter de har giftet seg og fått barn.Blir liksom kjerring med en gang..Skjønner ikke det der jeg.. La håret gro du,er sikkert kjempe fint! :0) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Veldig mange som klipper seg etter de har giftet seg og fått barn.Blir liksom kjerring med en gang..Skjønner ikke det der jeg.. La håret gro du,er sikkert kjempe fint! :0) Det hadde nok ikke noe med at jeg følte meg som kjærring å gjøre, men mer det at jeg var lei av å spare hår. Sparte og sparte og sparte til Den Store Dagen, og følte veldig for forandring når det hele var over. Men som sagt, jeg gjør det aldri igjen! (Og jeg er ikke kjærring nå heller, altså! :-)) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det hadde nok ikke noe med at jeg følte meg som kjærring å gjøre, men mer det at jeg var lei av å spare hår. Sparte og sparte og sparte til Den Store Dagen, og følte veldig for forandring når det hele var over. Men som sagt, jeg gjør det aldri igjen! (Og jeg er ikke kjærring nå heller, altså! :-)) Mente ikke at du var kjerring! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.