Gå til innhold

Mmmmmmm


Gjest joggu er han deilig....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Lillemus

    7

  • KaVa

    6

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Var han der noe spesielt da? Han hadde et sympatisk ansikt, men ikke noe som ga meg sug i magen.

Man må se han i levende live for å skjønne det tror jeg. De aller fleste av mine venninner synes han er skikkelig flott, skikkelig mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, men hadde jeg vært fotomodell, så hadde jeg jo ikke hatt sjans på jentene har jeg funnet ut. Det hjelper å være litt skjeggete, rampete og behandle dere litt rått i senga, så kommer vi langt:-)

Ja, du mener vel det du. hehe Må ikke være for rampete med jentene da, så du skremmer dem lang vekk. hehe Må være litt gentleman og oppføre seg pent også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Man må se han i levende live for å skjønne det tror jeg. De aller fleste av mine venninner synes han er skikkelig flott, skikkelig mann.

Det blir ikke det samme bare med bilde, du har rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det blir ikke det samme bare med bilde, du har rett i det.

Nei, jeg fant desverre ikke noen av de fine bildene jeg har sett av ham i farten heller. Men jeg har sett noen av han i bar overkropp, sikle sikle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du mener vel det du. hehe Må ikke være for rampete med jentene da, så du skremmer dem lang vekk. hehe Må være litt gentleman og oppføre seg pent også. ;)

Jeg er gentleman og råheten selv i samme person, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Jeg er gentleman og råheten selv i samme person, hehe.

Ja, du er vel det. hehe Du har vel alt en kvinne kan ønske seg kanskje? Rent bortsett fra at jeg har fått slått fast at du ikke er fotomodell da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser ikke at han er så spiselig og kjekk.

Merkelig dette, de jeg mener jentene må falle for, de faller dere ikke for og de som jeg ikke kan skjønne at dere liker, de faller dere for.

Men det er ganske greit at det er sånn, da har vi vanlige menn sjans også:-)

''Men det er ganske greit at det er sånn, da har vi vanlige menn sjans også:-)''

*Hehe* Det er vanlige menn vi (de fleste av oss?) vil ha når det kommer til stykket skjønner du. Tenk det utseende-presset man har på seg om man er sammen med en som alltid er solariumbrun og veltrent da?! Da er det vel lite kult å våkne opp om morran med knullesveis, vinterbleike lår og smal i blikket. ;o) Da er det i grunnen greit at begge er like vinterbleike og snåle på håret, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er ganske greit at det er sånn, da har vi vanlige menn sjans også:-)''

*Hehe* Det er vanlige menn vi (de fleste av oss?) vil ha når det kommer til stykket skjønner du. Tenk det utseende-presset man har på seg om man er sammen med en som alltid er solariumbrun og veltrent da?! Da er det vel lite kult å våkne opp om morran med knullesveis, vinterbleike lår og smal i blikket. ;o) Da er det i grunnen greit at begge er like vinterbleike og snåle på håret, spør du meg!

Men han som du digger på håndballandslaget har pannelugg. Det er totalt turnoff for meg. Finnes ikke noe mer usexy enn pannelugg på mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han som du digger på håndballandslaget har pannelugg. Det er totalt turnoff for meg. Finnes ikke noe mer usexy enn pannelugg på mannfolk.

Min har så lite hår at han ikke har mulighet til å ha lugg. :o) Har aldri tenkt over om menn bør ha lugg eller ikke, liker dem egentlig med så lite hår som mulig på hodet (og gjerne masse på kroppen!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har så lite hår at han ikke har mulighet til å ha lugg. :o) Har aldri tenkt over om menn bør ha lugg eller ikke, liker dem egentlig med så lite hår som mulig på hodet (og gjerne masse på kroppen!).

Der er vi enige. Gjerne lite hår på hodet og mye på kroppen. Dog kan de godt ha mye hår på hodet også, men pannelugg er for småunger.

En annen ting som er turnoff er kombinasjonen stor mage og tynne lår/bein. Mannfolk kan gjerne ha mage hvis underkroppen er kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er vel det. hehe Du har vel alt en kvinne kan ønske seg kanskje? Rent bortsett fra at jeg har fått slått fast at du ikke er fotomodell da.

Hmm, jeg mangler mye på å ha alt hva en kvinne ønsker seg gitt:-)

Men litt rå kan jeg være:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er ganske greit at det er sånn, da har vi vanlige menn sjans også:-)''

*Hehe* Det er vanlige menn vi (de fleste av oss?) vil ha når det kommer til stykket skjønner du. Tenk det utseende-presset man har på seg om man er sammen med en som alltid er solariumbrun og veltrent da?! Da er det vel lite kult å våkne opp om morran med knullesveis, vinterbleike lår og smal i blikket. ;o) Da er det i grunnen greit at begge er like vinterbleike og snåle på håret, spør du meg!

Knullesveis er svært sjarmerende da:-)

Forøvrig har jeg lite av det for tiden, men ikke fordi jeg har sluttet å knulle, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Hmm, jeg mangler mye på å ha alt hva en kvinne ønsker seg gitt:-)

Men litt rå kan jeg være:-)

''Hmm, jeg mangler mye på å ha alt hva en kvinne ønsker seg gitt:-)''

Så beskjeden du har blitt da? Jeg blir nesten bekymret. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Men han som du digger på håndballandslaget har pannelugg. Det er totalt turnoff for meg. Finnes ikke noe mer usexy enn pannelugg på mannfolk.

Johnny Jensen har ikke turn-off-pannelugg han. Mer rampe-pannleugg spør du meg. ;) Den pleier jo å stå til alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Jensen har ikke turn-off-pannelugg han. Mer rampe-pannleugg spør du meg. ;) Den pleier jo å stå til alle kanter.

Det hjelper ikke. Pannelugg er barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Der er vi enige. Gjerne lite hår på hodet og mye på kroppen. Dog kan de godt ha mye hår på hodet også, men pannelugg er for småunger.

En annen ting som er turnoff er kombinasjonen stor mage og tynne lår/bein. Mannfolk kan gjerne ha mage hvis underkroppen er kraftig.

''En annen ting som er turnoff er kombinasjonen stor mage og tynne lår/bein. Mannfolk kan gjerne ha mage hvis underkroppen er kraftig.''

Nei, nei, nei! Dette har vi diskutert før, tror jeg. Mannfolk skal ikke ha mage, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hmm, jeg mangler mye på å ha alt hva en kvinne ønsker seg gitt:-)

Men litt rå kan jeg være:-)

Du mangler mye, men kan være rå. Hmmm... ;) Ja, du har sikkert dine sider tenker jeg. hehe

Egentlig burde jeg krevet bevis for at du kan være rå for at jeg skal tro det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hmm, jeg mangler mye på å ha alt hva en kvinne ønsker seg gitt:-)''

Så beskjeden du har blitt da? Jeg blir nesten bekymret. ;-)

Jeg slår til med litt beskjedenhet av og til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...