Gå til innhold

Mmmmmmm


Gjest joggu er han deilig....

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Da hadde vi fått huden full av kjeft og blitt kaldt griser, kroppsfikserte og det som verre er:-)

Helt feil. Det er normalt (for menn) å sikle på flotte jenter, det må mer enn som så til for å bli en gris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Lillemus

    7

  • KaVa

    6

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Hvem er sønnen til Donald Sutherland? Jeg gogglet på han, og fant en kjekk herremann, riktignok i eldste laget for meg. Så det er godt mulig at sønnen faller mer i min smak.

Men kjære Babette, jeg tror ikke du er SÅ mye eldre enn meg. a

Det att mrxx kaller deg gammel, er bare på ert.

Sønnen heter Kiefer. Han som spiller i 24, bl.a., og han er en ganske kjent skuespiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil. Det er normalt (for menn) å sikle på flotte jenter, det må mer enn som så til for å bli en gris.

Joda, men hadde vi sittet og kommentert noe lekkert, så faller det sjeldent i god jord hos så mange jenter som det er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hadde vi sittet og kommentert noe lekkert, så faller det sjeldent i god jord hos så mange jenter som det er her inne.

Pøh, nå rører du fælt. Vi har jo til og med en egen tråd om landets fineste damer. Vi liker å se på pene damer vi, ser du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest deternåminmening

*he he he* akkurat her, ja. Men 80 prosent av de andre bildene ser hun surmulende ut :-)

http://images.google.com/images?hl=en&q=Kristian+Kjelling&gbv=2

Alvorlig og surmulende er ikke samme sak ;)

Fyren er digg med eller uten et flir i ansiktet - faktisk mer digg uten ;) Og for meg som bare skal se - er han en fryd for øyet - basta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvorlig og surmulende er ikke samme sak ;)

Fyren er digg med eller uten et flir i ansiktet - faktisk mer digg uten ;) Og for meg som bare skal se - er han en fryd for øyet - basta! :)

:-) Du om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er så hot med Hr. Jensen. Han ser ut som en helt vanlig mann, er sikkert en kjernekar altså, men utseendemessig gir han ikke meg det store suget i magen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, nå rører du fælt. Vi har jo til og med en egen tråd om landets fineste damer. Vi liker å se på pene damer vi, ser du:)

Hehe, joda jeg rører av og til:-)

Det er jo greit hvis dere jenter er med på å kommentere jentene, men hvis det hadde sittet en hel gjeng med menn og kommentert halvkledde jenter, så hadde pipa fått en annen lyd.

Menn kan jo ikke ha bilde av ei halvnaken jente på garderobe døra si en gang uten at helvete bryter løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville ikke fått høre noe spesielt. Menn er mangelvare på dette forumet, men de er i overflod på et annet forum jeg er på. Der har de sin Babes-tråd, der de legger ut bilder i fleng som de diskuterer og sikler over.

Det er bare en gang jentene på forumet har reagert, og det var da det ble lagt ut bilder av en "normal" jente, som flere av gutta hudflettet fordi hun ikke var rå nok.

Jeg er som sagt ikke helt sikker på hvordan det hadde blitt reagert ;-)

Men jeg ser på hjemmeplan,- jeg har lett for å si han og han er pen eller søt (fotballspilere eller skuespillere),- mens mannen min og sønnen aldri sier noe om damer/jenter...(med familien som tilhørere, jeg skal ikke påstå at jeg vet hva sønnen min snakker med kamerater om...) Det er nærmest litt tabu,- selv om ikke _jeg_ har bestemt at det skal være det.

Det er da litt politisk ukorrekt å snakke om utseendet på kvinner,- de skal vurderes etter talent, dyktighet osv., stemmer ikke det, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda jeg rører av og til:-)

Det er jo greit hvis dere jenter er med på å kommentere jentene, men hvis det hadde sittet en hel gjeng med menn og kommentert halvkledde jenter, så hadde pipa fått en annen lyd.

Menn kan jo ikke ha bilde av ei halvnaken jente på garderobe døra si en gang uten at helvete bryter løs.

Utbrettspike på garderobeskapet er så harry at jeg hadde dødd baklengs av skam hvis kjæresten min hadde noe sånt, så akkurat der er du vel inne på noe:) Ellers er nå mitt inntrykk at dere gutta reagerer vel kjapt når vi gir utrrykk for at en mann er fin å se på. Skulle likt og sett hva som skjedde hvis det ble like vanlig med nakne menn overalt som det er med nakne kvinner. Jeg mistenker at dere ikke ville taklet det så bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...