Gå til innhold

Mmmmmmm


Gjest joggu er han deilig....

Anbefalte innlegg

Utbrettspike på garderobeskapet er så harry at jeg hadde dødd baklengs av skam hvis kjæresten min hadde noe sånt, så akkurat der er du vel inne på noe:) Ellers er nå mitt inntrykk at dere gutta reagerer vel kjapt når vi gir utrrykk for at en mann er fin å se på. Skulle likt og sett hva som skjedde hvis det ble like vanlig med nakne menn overalt som det er med nakne kvinner. Jeg mistenker at dere ikke ville taklet det så bra;)

Vet ikke, jeg for min del hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Men jeg tror likevel at reaksjonene hadde væt mindre for oss gutta enn for dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Lillemus

    7

  • KaVa

    6

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Vet ikke, jeg for min del hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Men jeg tror likevel at reaksjonene hadde væt mindre for oss gutta enn for dere jenter.

Kanskje gutta jeg kjenner er litt mer følsomme på sånt enn du og de du kjenner er da, men erfaring har lært meg at det er greit å ikke kommentere mannskropper i nærvær av menn. I alle fall ikke utover "oh, han var kjekk"...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje gutta jeg kjenner er litt mer følsomme på sånt enn du og de du kjenner er da, men erfaring har lært meg at det er greit å ikke kommentere mannskropper i nærvær av menn. I alle fall ikke utover "oh, han var kjekk"...;)

Hvis det er en partner du sier det til så skjønner jeg det, da har det nok med sjalusi å gjøre, men utover det så skjønner jeg det ikke. Hvis det ikke har noe med at vi menn ønsker å forsvare reviret vårt og vil kjempe for å få kontroll over kvinnen:-)

Jeg bryr meg ikke om kona sier at hun kunne tenkt seg å harve over en kjekk mann hun ser på tv, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg er som sagt ikke helt sikker på hvordan det hadde blitt reagert ;-)

Men jeg ser på hjemmeplan,- jeg har lett for å si han og han er pen eller søt (fotballspilere eller skuespillere),- mens mannen min og sønnen aldri sier noe om damer/jenter...(med familien som tilhørere, jeg skal ikke påstå at jeg vet hva sønnen min snakker med kamerater om...) Det er nærmest litt tabu,- selv om ikke _jeg_ har bestemt at det skal være det.

Det er da litt politisk ukorrekt å snakke om utseendet på kvinner,- de skal vurderes etter talent, dyktighet osv., stemmer ikke det, da?

''Men jeg ser på hjemmeplan,- jeg har lett for å si han og han er pen eller søt (fotballspilere eller skuespillere),- mens mannen min og sønnen aldri sier noe om damer/jenter...(med familien som tilhørere, jeg skal ikke påstå at jeg vet hva sønnen min snakker med kamerater om...) Det er nærmest litt tabu,- selv om ikke _jeg_ har bestemt at det skal være det.''

Der kjenner jeg meg overhode ikke igjen. Her kommenterer mannen min damer minst like mye som jeg kommenterer menn. Det er da bare naturlig, begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men jeg ser på hjemmeplan,- jeg har lett for å si han og han er pen eller søt (fotballspilere eller skuespillere),- mens mannen min og sønnen aldri sier noe om damer/jenter...(med familien som tilhørere, jeg skal ikke påstå at jeg vet hva sønnen min snakker med kamerater om...) Det er nærmest litt tabu,- selv om ikke _jeg_ har bestemt at det skal være det.''

Der kjenner jeg meg overhode ikke igjen. Her kommenterer mannen min damer minst like mye som jeg kommenterer menn. Det er da bare naturlig, begge deler?

Ja, det er det sikkert.

Jeg bare sier hvordan det er hjemme hos meg,- når jeg nå tenker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...