Gå til innhold

Har dere sett denne linken??!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nice! :o)

Har slik rosa "drakt" selv. Veldig behagelig å gå i. Spesielt på sommerstider! :)

Skrevet

Fytti grisen..Her var mye slapt og fælt..

Usj og usj..

Skrevet

Nice! :o)

Har slik rosa "drakt" selv. Veldig behagelig å gå i. Spesielt på sommerstider! :)

Tror jeg må sende denne linken til Mariann Thomassen ;o) Hun kunne fint brukt alt dette, i kombinasjon med ei nylonstrømpe, hehe!

Skrevet

Hør hva reporteren sier på slutten av klippet: "Jeg skal i hvertfall ikke dit.. selv om jeg ikke fikk mitt, fikk jeg i hvertfall nok."

:-)

Annonse

Skrevet

hahaha....ikke så veldig lekkert syn akkurat,men så er det vel mer på morro dette da....*ler*

Skrevet

Gud, han reporteren irriterer vettet av meg, tar all fokus vekk fra bildene. Totalt uengasjert, legger trykket på feil ord osv. Har sett flere slike med han der. Grøss...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201012744' post='3785597]

Tror jeg må sende denne linken til Mariann Thomassen ;o) Hun kunne fint brukt alt dette, i kombinasjon med ei nylonstrømpe, hehe!

Hun ja! Det menneske har en syk stil:) Om man kan kalle det stil da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...