Gjest jølsa Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 jeg drikker vanlig kaffe også,men noen som har prøvd nescafè sin cafe latte? den kjøpes på valig daglivare,og jeg syns bare den er så god jeg,hvis man blander rett og får litt kraftig smak altså *hekta* 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Enig! Eller Evergood Arabia! Litt sterkere men himla god! 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Enig! Eller Evergood Arabia! Litt sterkere men himla god! godt å prøve andre typer kaffe enn helt vanlig friele filtermalt ja! hehe 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 godt å prøve andre typer kaffe enn helt vanlig friele filtermalt ja! hehe Men siden Evergood er så dyr så drikker jeg Cirkel kaffe til hverdags 7 kroner posen mot evergood på 14 eller mer! Og det for en 1\4 kilo! Cirkel er litt mildere men en skje extra fixer det! 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Bra du koser deg med kaffen din da, slik det skal være :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.