Gå til innhold

Pakistanske jenter

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket gutt
Skrevet

Hva synes dere om pakistanske jenter? Det er en kjempe pen pakistansk jente på jobben som jeg har begynt å like. Virker som om hun også liker meg. Blir helt rar når jeg ser henne. Hun er bare så utrolig pen. Ikke bare det, hun har utrolig personlighet også. Skal jeg fortelle henne at jeg liker henne? Vet at hun ikke har det strengt hjemme. Kjenner en tidligere kjæreste av henne som er nordmann. Og familien visste om det.

Det jeg lurer på er hvordan tror dere det blir i forhold til kulturforskjeller? Noen med erfaring her?

Hilsen en som er forelsket.

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sett filmen "Import, eksport"? Anbefaler deg å se den:)

Klart du kan spørre henne om hun vil bli med ut osv.! Pakistanske jenter er vel like forskjellige som norske jenter, så man vet ingenting før man blir bedre kjent:)

Lykke til med kjærligheten:)

Skrevet

Jeg tror du vil få problemer hvis du vil gifte deg med henne. Muslimske jenter har ikke lov til å gifte seg med annet enn muslimer.

Men nå vet ikke jeg hvor gammel du er så det er jo ikke sikkert at du tenker giftemål.

Skrevet

Muslimske kvinner man kun gifte seg med muslimske menn. Muslimske menn kan gifte seg med hva som helst.

Skrevet

Muslimske kvinner man kun gifte seg med muslimske menn. Muslimske menn kan gifte seg med hva som helst.

Det er urettferdig, synes jeg !!

Skrevet

Jeg tror du vil få problemer hvis du vil gifte deg med henne. Muslimske jenter har ikke lov til å gifte seg med annet enn muslimer.

Men nå vet ikke jeg hvor gammel du er så det er jo ikke sikkert at du tenker giftemål.

Sikker på det? Jeg vet om en muslimsk jente som er gift med en norsk ikke-muslimsk mann. Hun er nok ikke aktivt praktiserende muslim, så mulig det er derfor det er lovlig?

Annonse

Skrevet

Sikker på det? Jeg vet om en muslimsk jente som er gift med en norsk ikke-muslimsk mann. Hun er nok ikke aktivt praktiserende muslim, så mulig det er derfor det er lovlig?

Det er ikke lov, det står i Koranen og her følges Koranen i hvert fall slik at andre folk tror det. Det er f.eks flere jenter med hijab enn uten, det blir bare flere og flere av dem og også av småjentene.

Skrevet

Det er ikke lov, det står i Koranen og her følges Koranen i hvert fall slik at andre folk tror det. Det er f.eks flere jenter med hijab enn uten, det blir bare flere og flere av dem og også av småjentene.

Akkurat som kristne ikke nødvendigvis følger Bibelen, så følger selvsagt ikke alle muslimer Koranen.

Jeg har muslimske venninner som går ut (alene) på byen i miniskjørt, og som er uavhengig og oppegående. Alle er ikke "sånn" som du snakker om. Heldigvis! :-)

Alt godt til deg,

Skrevet

Akkurat som kristne ikke nødvendigvis følger Bibelen, så følger selvsagt ikke alle muslimer Koranen.

Jeg har muslimske venninner som går ut (alene) på byen i miniskjørt, og som er uavhengig og oppegående. Alle er ikke "sånn" som du snakker om. Heldigvis! :-)

Alt godt til deg,

Slik var det her før, men nå er det tydeligvis helt slutt.

Skrevet

Alt godt til deg,

Forresten vet du om noen pakistanske jenter som har giftet seg med nordmenn? Jeg vet bare at indere gjør det men pakistanske driver mest med kjøp og salg hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Ok, det er kanskje litt annerledes i områder der det ikke bor så veldig mange muslimer.

Skrevet

Forresten vet du om noen pakistanske jenter som har giftet seg med nordmenn? Jeg vet bare at indere gjør det men pakistanske driver mest med kjøp og salg hvis du skjønner hva jeg mener.

Der jeg bodde før, var det rimelig langt mellom pakistanere. De er, av historiske årsaker, for det meste i Oslo.

Kjenner flere muslimske kvinner som har giftet seg med etniske nordmenn. I noen tilfeller har han konvertert (på papiret), slik at familien synes det er OK.

Alt godt,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...