Gå til innhold

Bruker du å bytte nick når du skriver innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Aldri.

Og det er både irriterende og provoserende når folk skifter nick når de er frekke og slenger dritt. Ufattelig feigt og umodent.

Har imidlertid forståelse for spørsmål som er veldig private og hvor personen er redd for gjenkjennelse.

Men ikke for å trakkassere andre.

Enig..

Skrevet

''Det jeg ikke liker her er at Webmaster og NHD kan se alle innleggene med de forskjellige nickène''

Det tror jeg gjelder alle fagpersonene på dol, ikke bare NHD.

Ja det gjør de sikkert men jeg syns lite om det.

Ser ikke at de har det helt store behovet.

Skrevet

Feigt blir det når folk slenger dritt under anonymt nick. Det er helt greit for meg at folk vil være anonyme, men det hadde blitt fryktelig kjedelig her hvis alle gjorde som deg:)

Skrevet

Jeg skriver generelt få innlegg på dette forumet, men det hender jeg skriver anonymt ja. Liker å holde meg til regelen med at det er greit å skrive anonymt om man skriver et nytt innlegg/starter en ny tråd dersom det kan være gjenkjennelige faktorer i innlegget, men synes at det er ugreit å svare andre med anonymt nick i andres tråder, diskusjoner o.l.

Skrevet

Nei. Aldri.

Og det er både irriterende og provoserende når folk skifter nick når de er frekke og slenger dritt. Ufattelig feigt og umodent.

Har imidlertid forståelse for spørsmål som er veldig private og hvor personen er redd for gjenkjennelse.

Men ikke for å trakkassere andre.

enig med deg.

Skrevet

Nei. Det jeg ikke går god for med mitt vanlige nick lar jeg være å skrive. Det som er så personlig at jeg ikke tør skrive med vanlig nick likeså.

Skrevet

Jeg synes det er koselig å se igjen de samme nickene, og etterhvert bli litt "kjent" med noen av de faste.

Skriver jeg innlegg av litt følsom karakter, så kan jeg være troende til å ta et midlertidig nick. Dette skjer heller sjelden.

Skrevet

Det er hyggelig når folk bruker fast nick, man får et forhold til personen bak nicket. Og er det noe som er privat er det seff greit å velge en annen signatur.

Jeg tror dette er med på å skape et godt miljø her, som dere nick-skiftere nyter godt av. (Ikke misforstå, jeg respekteerer ditt valg.)

Tror det er lettere å få mange svar med et kjetn nick.

ja det er jeg enig i :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...