Gå til innhold

kjøretimer med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

''selv kræsja jeg med tre biler på èn gang første gang jeg øvelseskjørte. ''

wow...åssen går det nå da? :)

Utrolig hva som går, du;) Nei, det var gørrglatt, og den bilen jeg kræsja med skled inn i en annen som skled inn i en annen. Dominokræsj. Min mor var ikke blid...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

22

• mariaflyfly

8

• Mrs. Wallace

3

• filiokus81

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe, ja det går nok bra. Fint at du ikke er like skvetten som meg :)

Jeg er nevrotiker av rang, men jeg har lært meg undertrykke det. Da jeg leste et sted at engstelige mennesker verken lever lenger eller kommer sjeldnere ut for ulykker, fant jeg ut at det hadde lite for seg å gi etter for de pysete impulsene. ;)

Skrevet

Fikk en avmelding, så nå er vi 49. Erfaringsvis blir 1- 3 syke også - så da nærmer vi oss 45....

Hun jeg har bestilt mat fra, var kjent der, og hun mente det skulle gå....

Hun økologiske catering-dama? ;)

Skrevet

Hun økologiske catering-dama? ;)

Ja. God mat? De anbefalte henne i GH. Virket litt sur og stressa da jeg snakket med henne, men håper maten er god.

Skrevet

Ja. God mat? De anbefalte henne i GH. Virket litt sur og stressa da jeg snakket med henne, men håper maten er god.

Jeg var overhodet ikke imponert, men det er et par år sida. Det blei litt sånn at folk satt og syntes det var kjempegodt, jeg gadd ikke si noen ting, og et halvt år seinere var det snakk om denne lunsjen, og alle var i grunnen enige om at det sugde big time, men alle hadde vært opptatt av å holde maska fordi det var økologisk og politisk korrekt. ;)

Men en kollega hadde brukt henne nylig og syntes hun leverte veldig bra - min erfaring med henne var altså 3-4 år sida. (Og jeg veit at naboen har hatt kurs med henne i fjor. ;) Hehe!)

Skrevet

Din mann lærte opp deg? Så koselig da :)

Jepp :o) Det kunne jo blitt en skikkelig prøvelse, men det gikk så fint atte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...