Gå til innhold

Merkehysteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klistremerker på glass skal da av?! Ikke alle som går av selv i oppvaskmaskina sånn med en gang, men etterhvert så løsner det jo.

Bryr meg filla om merker jeg. :o) Det eneste er at jeg handler litt på sportsbutikker når jeg skal kjøpe fritidstøy til meg selv, det _er_ bedre kvalitet og passform på merkevarer enn på mye av det man finner på SparKjøp f.eks., selv om jeg har noe derfra også. Men når det er snakk om glass, bestikk, servicer og hverdagstøy og sånt så gir jeg blanke så lenge jeg liker det selv. :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Uff, jeg kjenner også slike (særlig) kvinner. Det må være slitsomt.

Jeg fjerner selvfølgelig klistremerker på servise. Jeg bryr meg heller ikke om hva slags merker det er på hverken klær eller utstyr. Det viktige er at det er pent, funksjonelt og holdbart. Da kan det gjerne komme fra Nille eller H&M.

Skrevet

Jeg fikk masse service i julegave (Högaanes) ikke spesielt eksklusivt eller noe. Problemet er at klistremerkene sitter som ...eh... limt ;-)

Jeg har fjerna de jeg har klart å få vekk, men må nok innrømme at jeg ikke giddet å fjerne alle. Tenkte å ta det etterhver, men det ble aldri til det. Så dersom du (eller andre) får servert på fat med merker hos meg, er det pga ren latskap. Ikke noe annet. ;-)

Skrevet

Uff, jeg kjenner også slike (særlig) kvinner. Det må være slitsomt.

Jeg fjerner selvfølgelig klistremerker på servise. Jeg bryr meg heller ikke om hva slags merker det er på hverken klær eller utstyr. Det viktige er at det er pent, funksjonelt og holdbart. Da kan det gjerne komme fra Nille eller H&M.

Apropos Nille: Jeg kjøpte meg servise på Nille da jeg flyttet hjemmefra i 1990 - 6 middagstallerkner, 6 dype, 6 frokosttallerkner, 6 kopper og 6 skåler.

For en kvalitet! De har holdt og holdt og holdt, har falt i golvet og i kjøkkenbenken. Tror det er 2 tallerkner som er knust, ellers er alt helt. Bruker fortsatt koppene og de dype tallerknene. Frokost- og middags- er byttet ut med IKEA.

Skrevet

Apropos Nille: Jeg kjøpte meg servise på Nille da jeg flyttet hjemmefra i 1990 - 6 middagstallerkner, 6 dype, 6 frokosttallerkner, 6 kopper og 6 skåler.

For en kvalitet! De har holdt og holdt og holdt, har falt i golvet og i kjøkkenbenken. Tror det er 2 tallerkner som er knust, ellers er alt helt. Bruker fortsatt koppene og de dype tallerknene. Frokost- og middags- er byttet ut med IKEA.

Slikt er så kuult!!!

Jeg flyttet også hjemmefra i 1990. Da kjøpte jeg meg noen plastbokser for oppbevaring av mat i en sånn 10-kroners butikk. 3-5 bokser i pakken til 10,-!

De holder fremdeles! Har vært frosset, brukt i micro, vasket i maskin osv.

Skrevet

Slikt er så kuult!!!

Jeg flyttet også hjemmefra i 1990. Da kjøpte jeg meg noen plastbokser for oppbevaring av mat i en sånn 10-kroners butikk. 3-5 bokser i pakken til 10,-!

De holder fremdeles! Har vært frosset, brukt i micro, vasket i maskin osv.

Ja, kom på en ting til: Samme år kjøpte jeg et sett med tre blå plast-bakeboller på Nille. Husker ikke prisen, men det var sikkert rundt 20 kr. De er like fine, og jeg har brukt dem masse!!!!

Tupperware holder seg jo også fine, men de koster jo kanskje 5-10 ganger så mye....

Annonse

Skrevet

Denne "tvangstanken" er grei aa ha skal jeg si deg! Jeg hadde kjoept en truse paa Victorias Secret. Noen dager senere tuslet jeg inn paa (en annen )butikk, og det PEP....

Folk glana, sikkerthets vakta kom....

Jeg maatte ta av meg ytterklaer og sko, belte, veske...Til slutt fant de ut det var en liten brikke inni lappen paa trusa!! Kjaerringa henta saks og fikk klippt av denne lappen.

Gjett hvem som tuslet ut saann ekkelt roed i kinnene??

Oi, litt av en opplevelse! :-)

Skrevet

Kjøper Jean Paul klær + Helly Hansen yttertøy + Ecco sko.

Litt dyrere, men klassiske og med god kvalitet. Unner meg dette med god samvittighet ettersom jeg bruker lite penger på slikt uansett. Og så handler jeg selvsagt på salg:-)

Skrevet

Jeg fikk masse service i julegave (Högaanes) ikke spesielt eksklusivt eller noe. Problemet er at klistremerkene sitter som ...eh... limt ;-)

Jeg har fjerna de jeg har klart å få vekk, men må nok innrømme at jeg ikke giddet å fjerne alle. Tenkte å ta det etterhver, men det ble aldri til det. Så dersom du (eller andre) får servert på fat med merker hos meg, er det pga ren latskap. Ikke noe annet. ;-)

Her også. Latskap og forglemmelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...