Gå til innhold

Lurte muslim til å spise svinekjøtt og drikke al

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Fy - det var dårlig gjort! Jeg synes jo dette svinekjøtt-forbudet blant muslimer er tåpelig, men jeg har jo all respekt for at de ikke spiser det av religiøse grunner og det kunne ikke falt meg inn å oppføre meg på den måten! For en sjef! Fyttikatta.

Jeg synes så forferdelig synd på denne unge mannen....

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Den sjefen oppførte seg som en dust uten respekt for andre mennesker!!! :-(((

Helt enig! Bare synd at den uskyldige må lide for sjefens "humor" :(

hidi, the scorpion
Skrevet

Reinspikka ondskap blandet med dumskap. Fy, for noen møkkafolk. Og at alle kollegene satt der og lo av det? Snakker om mobbing på arbeidsplassen.

Jeg synes jeg så avisoverskriftene om dette hadde vært gjort mot en nordmann.... "Ble mobbet fra arbeidsplassen min etc. etc."

For en krenkende opplevelse...

Gjest Angela26
Skrevet

Som alle her sier, saa er det pur ondskap! Skikkelig daarlig gjort av sjefen, og i tillegg sitter kollegaene aa ler av han????

Skrevet

Helt på trynet både av sjefen, politiet og domstolen.

- Sjefen burde vært sparket fra firmaet på bakgrunn av sin oppførsel mot en av de ansatte på firmafesten, det burde den øverste ledelsen, fagforeningen eller styret i bedriften sørget for.

- Politiet burde latt hendelsen passere etter de blei kjent med ka som hade skjedd.

- Domstolen burde fritatt muslimen på alle punkter, og heller straffa sjefen i firmaet.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det var dårlig gjort...!

Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)

Hvorfor i all verden gjør du det??? *Sjokkert*

Du viser en enorm mangel på respekt på den måten. Har noen valgt å være avholdende, så er det deres sak og ikke din!

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Som alle her sier, saa er det pur ondskap! Skikkelig daarlig gjort av sjefen, og i tillegg sitter kollegaene aa ler av han????

Ja, jeg synes det hele var grusomt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Helt på trynet både av sjefen, politiet og domstolen.

- Sjefen burde vært sparket fra firmaet på bakgrunn av sin oppførsel mot en av de ansatte på firmafesten, det burde den øverste ledelsen, fagforeningen eller styret i bedriften sørget for.

- Politiet burde latt hendelsen passere etter de blei kjent med ka som hade skjedd.

- Domstolen burde fritatt muslimen på alle punkter, og heller straffa sjefen i firmaet.

Enig på alle (dine særdeles velskrevne) punkter!

Skrevet

Ja, det var dårlig gjort...!

Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)

Jøss, så kjip du er.

Skrevet

Jøss, så kjip du er.

Det er en slant i desserten, jeg skjenker dem ikke fulle...

Og de har ikke noen religiøse grunner,- de er bare veldig prektige, og maser litt i overkant om avholdslosjen og dens herligheter.

Skrevet

Hvorfor i all verden gjør du det??? *Sjokkert*

Du viser en enorm mangel på respekt på den måten. Har noen valgt å være avholdende, så er det deres sak og ikke din!

Og de har ikke noen religiøse grunner,- de er bare veldig prektige, og maser litt i overkant om avholdslosjen og dens herligheter.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det spiller da ingen rolle at det ikke er av relgiøse grunner. Om du ikke ønsker å høre om avholdslosjen, så sier du i fra om det. Du hevner deg ikke ved å ha alkohol i maten deres.

Skrevet

Det spiller da ingen rolle at det ikke er av relgiøse grunner. Om du ikke ønsker å høre om avholdslosjen, så sier du i fra om det. Du hevner deg ikke ved å ha alkohol i maten deres.

Jo, jeg gjør det ;-)

Men, altså, de er ikke så fanatiske at de ikke godtar en _liten_ slant alkohol i en dessert,- det har jeg ingen tro på. (Det er det nemlig en del religiøse som er, som virkelig finleser enhver innholdsdeklarasjon)

Og derved blir slanten kanskje bittelite grann større enn jeg vanligvis har den.

De ville sannsynligvis få like "høy" promille av å spise noen ferske boller eller et par glass kefir.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...