Gå til innhold

Hvordan få badromsfliser på gulvet blanke.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fine? jeg har svarte fliser med glans i, men når jeg vasker med ajax legger det seg en hinne opp, slik at flisene ser skitne/matt ut.

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Har du prøvd med Jif Glass-spray? Jeg synes Ajax ofte lager en matt hinne jeg, så jeg foretrekker Glass-spray om jeg skal ha noe skikkelig blankt.

AneM1365380603
Skrevet

En venninne av meg ga meg et tips om å vaske dem med middel til oppvaskmaskin. Jeg skuret med skrubb. Jeg var mest opptatt av å få fugene rene, men synes det skinte der etterpå :) Vi har ikke blanke fliser, våre er mer matte. Du kan gå over dem med rent vann etterpå og tørke etterhvert.

Skrevet

En venninne av meg ga meg et tips om å vaske dem med middel til oppvaskmaskin. Jeg skuret med skrubb. Jeg var mest opptatt av å få fugene rene, men synes det skinte der etterpå :) Vi har ikke blanke fliser, våre er mer matte. Du kan gå over dem med rent vann etterpå og tørke etterhvert.

Mener du oppvaskmaskinpulveret eller glansmiddel (skyllemiddel)? takker for tips.....

AneM1365380603
Skrevet

Mener du oppvaskmaskinpulveret eller glansmiddel (skyllemiddel)? takker for tips.....

oppvaskmaskinpulver.

Skrevet

Hva gjør dere for å holde fugene på flisene på badegolvet fine? De blir stygge og gråe etter en stund, spesielt der man går og står mye. *ekkelt*

Annonse

Skrevet

Enjo har et produkt som heter "blank".

Det gjør fliser og vinduer super blanke! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...