Gå til innhold

Et Goerrkjedelig spm.! Need some help!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han som har reparert vår vaskemaskin anbefaler Miele. Men jeg vet ikke :)

Fortsetter under...

Skrevet

....eller noe kan ha lagt seg i filteret som forhindrer utskylling. Det gjorde det hos oss en gang. Fisket ut et halvt coop kort - og maskinen var i form igjen :-)

Den varianten har ikke jeg hatt, men har renset filteret samtidig som jeg har hatt de andre feilene.

Det havnet mye rart i disse maskinene:-)

Gjest Angela26
Skrevet

Trenger du å kjøpe ny maskin bare fordi dette har skjedd da? Som oftest har den bare satt seg fast et sted og kan hentes ut igjen.

Dette har skjedde mange ganger hos oss i årenes løp, jeg fisker de ut igjen og maskinen går så det suser.

I noen tilfeller har spilen stoppet selve trommelen og andre tilfeller har den kommet seg helt ned til selve pumpa og satt seg fast i impelleren (proppelen).

Alle gangene har maskinen funket like godt etter på.

Dette er i grunnen dobbelt lykke, kona løper rundt uten bh og jeg får maskinen til å funke igjen:-)

''Dette er i grunnen dobbelt lykke, kona løper rundt uten bh og jeg får maskinen til å funke igjen:-)''

Hehe:-D

Men jeg har en kar som ikke har greie paa saant, han er groennere enn meg faktisk! Og det sier mye! Dessuten er han paa jobb til i kveld...Skal jeg vente paa en reperasjon, maa jeg vente leeeenge, og haugen med klaer vokser...

Jeg kan heller ikke ta en telefon til en handymann, da ingen prater engelsk her, heller ikke norsk eller "spanglish".

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg fikk ut begge spilene, men naa nekter den aa sentrifugere og fjerne vannet i trommelen. Naar jeg setter den paa sentrifugering, blir det en skikkelig ulyd.

Den er foroevrig 7 aar gammel.

Miele er vaskemaskinenes "mercedes" Dyr og bra!! Men din har vart i 7 år som er gjennomsnittslevetid på en maskin!! Jeg har en UPO og den er meget fin og rimelig!!

Gjest Angela26
Skrevet

Miele er vaskemaskinenes "mercedes" Dyr og bra!! Men din har vart i 7 år som er gjennomsnittslevetid på en maskin!! Jeg har en UPO og den er meget fin og rimelig!!

Naa har jeg vaert aa kjoept en Fagor til nesten 6000,-, med bare 1000 omdreininger. Miele var altfor dyr, desverre... Maa ta hensyn til "kailn" ogsaa vettu ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...