Gå til innhold

Hemorroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager ekkelt spørsmål, men jeg håper sarte sjeler ble tilstrekkelig advart av overskriften. Saken er den, at jeg pådro meg hemorroider under fødsel for noen år siden. Med tiden (og ved hjelp av salve) har disse redusert både i antall og størrelse. Men fremdeles sliter jeg med det hygieniske, pga en hemorroide som står i veien, jeg blir ikke helt ren selv ved dusj/bad. Hva gjor jeg? Er opersjon eneste utvei?

Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke noe godt svar på hva som kan hjelpe deg, mulig du må opereres.

Jeg har div. plager "der bak" etter voldtekt, og noe som har hjulpet meg litt er sånne våtservietter til barn du får kjøpt på butikken. Min tidligere lege mente jeg kunne bruke pads og matolje, men det hørtes så ekkelt ut synes jeg da.

Håper du får et klokere svar fra noen andre.

Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke noe godt svar på hva som kan hjelpe deg, mulig du må opereres.

Jeg har div. plager "der bak" etter voldtekt, og noe som har hjulpet meg litt er sånne våtservietter til barn du får kjøpt på butikken. Min tidligere lege mente jeg kunne bruke pads og matolje, men det hørtes så ekkelt ut synes jeg da.

Håper du får et klokere svar fra noen andre.

Hei! Så vondt å høre at dine plager skyldes voldtekt!! Føler oppriktig med deg, og håper du har det så bra som mulig, ellers.

Våtservietter er helt fint, men liksom ikke "nok". Takk for svaret, og ha en fin dag!

Gjest litt ekkelt da
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med det du spør om desverre, men kanskje du kan hjelpe meg??

Jeg også var plaget av dette for noen år tilbake, den er der enda, men nå er det bare "skinnet" liksom. Hemorroiden er tom liksom, bare en slapp lomme, er det slik hos deg og, eller er det en kul?

Lurer på om det er mest vanlig at den er som en kul eller om det er normalt at den blir "tom" etterhvert??

Skrevet

Hei! Så vondt å høre at dine plager skyldes voldtekt!! Føler oppriktig med deg, og håper du har det så bra som mulig, ellers.

Våtservietter er helt fint, men liksom ikke "nok". Takk for svaret, og ha en fin dag!

Jeg føler heller ikke at våtservietter og dusj er nok, så jeg håper du får noen gode tips fra noen andre, som også jeg kan dra nytte av.

Ha en fin dag du også :-)

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med det du spør om desverre, men kanskje du kan hjelpe meg??

Jeg også var plaget av dette for noen år tilbake, den er der enda, men nå er det bare "skinnet" liksom. Hemorroiden er tom liksom, bare en slapp lomme, er det slik hos deg og, eller er det en kul?

Lurer på om det er mest vanlig at den er som en kul eller om det er normalt at den blir "tom" etterhvert??

Hei!

Tillater meg å svare deg selv om det ikke var meg du spurte.

Helt normalt at den blir tom etterhvert, tror jeg :-)

Skrevet

Hei.MOR!

Visst er det noe ekle greier.Tror halve Norge er plaget med det.Skal vel mye til...før de opererer..da må det være så plagsomt at det ødelegger livskvaliteten.Private sykehus ...gjør det muligens fort! Jeg har samme problem...og bruker opp en formue i Alldays Large-for å holde det rent og tørt! Men...en liten Promp! så er det gjort...og jeg promper mye!! he-he.Ja-ja er vel ikke så stort å gjøre med det -enn å smøre salve og stikkpiller.

hilsen prompeguri

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...