Cola-syre Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvordan er juice i forhold til Cola sånn med tanke på sår i spiserør? Altså sånn med tanke på å få såret til å gro igjen? Begge deler er jo surt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Begge deler er veldig surt. Jeg ville drukket vann og melk til såret var grodd. Cola er ikke sunt på noen som helst måte, juice inneholder i det minste en del sunne saker, så jeg ville valgt juice om jeg ikke hadde noe annet valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Coca Cola har en PH-verdi på 2,6 & appelsinjuice har en PH-verdi på 3,8. Så Cola er desidert verst, drikk vann eller Farris. http://www.tannpleier.no/index.php?option=com_content&task=view&id=227&Itemid=34 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola-syre Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ok, takk for informasjonen dere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.