Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Såg akkurat en reportasje på Nrk1 (Vestlandsrevyen) angående dødsfall i Bergen, hittil i år så hadde det strøket med over dobbelt så mange Bergensere som på samme tiden i fjor. Kisteproduksjonen gikk på fullt, så de skulle klare å skaffe nok kister til alle.... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Men hvordan skal dere klare å snu trenden da Geir? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Men hvordan skal dere klare å snu trenden da Geir? Eg tror de må ruste opp fisketorget, og få Brann ned i 1 divisjon. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Eg tror de må ruste opp fisketorget, og få Brann ned i 1 divisjon. Så du mener at bergensernes hjerter ikke har hatt godt av årets suksess? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Så du mener at bergensernes hjerter ikke har hatt godt av årets suksess? Det kan jo tyde på det, eg kjenner ikkje til noe omfattende endringer i Bergen foruten at Brann vant gullet. Tviler på at det har slutta å regne der ihvertfall... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Det kan jo tyde på det, eg kjenner ikkje til noe omfattende endringer i Bergen foruten at Brann vant gullet. Tviler på at det har slutta å regne der ihvertfall... ''Tviler på at det har slutta å regne der ihvertfall...:)'' Så du er ikke i Bergen lenger? Jeg bor ganske nært den regnfylte og flotte byen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 ''Tviler på at det har slutta å regne der ihvertfall...:)'' Så du er ikke i Bergen lenger? Jeg bor ganske nært den regnfylte og flotte byen Eg bor "ganske" nært eg og. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Eg tror de må ruste opp fisketorget, og få Brann ned i 1 divisjon. De rykker nok snart ned nå som herr Andresen har flytta! Men fiske torget er ikke det bra da? Mye fersk fin fisk der vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.