Gjest lillys Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg trenger seriøst å få rompa mi opp av sofaen.. Har noen trenings tips til meg? Til hjemme bruk.. Jeg trente mye før, men etter en operasjon i kneet har det blitt dårlig.. Og jeg har fått angst, så jeg trenger å trene litt.. Kan ikke belaste så mye nakke og høyre kne.. Men jeg trenger å få pompa i gang igjen :-) Jeg har en stepper liggende og støver ned.. Hm... Kjempe gla for tips :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Trimsykkel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Pilates...? Kan gjøres hjemme på stuegulvet etter instruksjonsvideo - og er en "myk" og forsiktig form for trening... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Børst støvet av steppen - kjøp deg en cd med god treningsmusikk (hvis du ikke har). Det er god trening og morsomt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.