Gjest Per Skrevet 14. juni 2001 Del Skrevet 14. juni 2001 Jeg begynte å trene for et år siden, i dag har jeg fortsatt veldig høy puls, kan det hende at høy puls kan komme av overtrening ? eller er det bare at jeg er i dårlig form ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Per Jeg skal prøve å si noe fornuftig om dette,hvis du utdyper litt om din alder, hva slags trening du bedriver og hvor mye/ofte du trener osv. Går pulsen ned etter trening? hva er din puls i ro?. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Per Jeg skal prøve å si noe fornuftig om dette,hvis du utdyper litt om din alder, hva slags trening du bedriver og hvor mye/ofte du trener osv. Går pulsen ned etter trening? hva er din puls i ro?. Jeg har trent kampsport 2-3 ganger i uka i 10 Månder. + gått ca en time hver dag... Jeg er 17 år, gutt. Min hvilepuls er rundt 70. Men har pulsen noe å si på hvor god form et meneske er ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.