Gå til innhold

Norge kommer til å tape.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tv`en på, og tror Norge kommer til å tape håndballkampen.

Ha. ha..Nett til pass til de, når de bruker mer tid foran speilet enn på trening! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Pføy, de er da ikke så jålete ;) Jeg håper de vinner, selv om det ser dårlig ut for øyeblikket.

Gamsten og Carew er da langt mer jålete!

Skrevet

Pføy, de er da ikke så jålete ;) Jeg håper de vinner, selv om det ser dårlig ut for øyeblikket.

Gamsten og Carew er da langt mer jålete!

''''Gamsten og Carew er da langt mer jålete!''''

Ja, du har et poeng der, Gamsten er verst.

Men Kristian Kjelling er ikkje langt bak, han heller...*puke*

Skrevet

Kjelling somla bort i alle fall en sjanse på en toskete bak-ryggen-sentring som gikk rett i hendene på motstanderen. Jålebukk.

Skrevet

Kjelling somla bort i alle fall en sjanse på en toskete bak-ryggen-sentring som gikk rett i hendene på motstanderen. Jålebukk.

Jepp, jålebukk & posør.

Gjest nemlignemlig
Skrevet

Dere snakker som dere har vett til - og noe annet ville jo vært vanskelig haha

AneM1365380603
Skrevet

Jeg vet ikke om Gamsten er verst. Han bare virker sånn i og med at han høres så femi ut når han snakker. Carew er mer mann.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg vet ikke om Gamsten er verst. Han bare virker sånn i og med at han høres så femi ut når han snakker. Carew er mer mann.

Carew har jo landet som fotballspiller! Han har jo skjønt at primadonna nykker er ikke utvklende! Han var ille en stund han og men har vokst det av seg og blitt jordnær og flyttet fokus fra seg selv over til ballen,innsiden av hodet,og beina! Jeg er imponert over hvordan den mannen har modnet! Gamsten har et stykke igjen men det kommer garantert!

Skrevet

Men håret da, du har vel sett _håret_ til Gamsten, han minner meg om ett stinkdyr på håret.

Carew minner om en hallik fra Bronx eller Harlem.

AneM1365380603
Skrevet

Carew har jo landet som fotballspiller! Han har jo skjønt at primadonna nykker er ikke utvklende! Han var ille en stund han og men har vokst det av seg og blitt jordnær og flyttet fokus fra seg selv over til ballen,innsiden av hodet,og beina! Jeg er imponert over hvordan den mannen har modnet! Gamsten har et stykke igjen men det kommer garantert!

Ja, Carew er ikke den oppblåste blæra som han en gang var. Uansett har han vært en av personlighetene på landslaget. Jeg har ofte litt sansen for dem som tør å være annerledes. Carew er en av dem :)

AneM1365380603
Skrevet

Men håret da, du har vel sett _håret_ til Gamsten, han minner meg om ett stinkdyr på håret.

Jeg synes de er kule da :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja, Carew er ikke den oppblåste blæra som han en gang var. Uansett har han vært en av personlighetene på landslaget. Jeg har ofte litt sansen for dem som tør å være annerledes. Carew er en av dem :)

Helt enig med deg AneM! Men etter den fadesen med Riise på bussen hvor de kranglet så skjedde det noe drastisk med Carew! Han landet rett og slett! Mye mer harmonisk og flyttet fokus fra nykkene og til utøvelsen av kunsten som spiller! Jeg er meget imponert av ham! "outstanding"!

AneM1365380603
Skrevet

Hvem?

Selv om Gamsten og Carew er jålebukker, så synes jeg de er kule og moderne i stilen. Så morer de meg med personligheten.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Enten har man hår eller ikke så enkelt er det! Jeg har ikke så mye og det er enkelt! "ler"

AneM1365380603
Skrevet

Helt enig med deg AneM! Men etter den fadesen med Riise på bussen hvor de kranglet så skjedde det noe drastisk med Carew! Han landet rett og slett! Mye mer harmonisk og flyttet fokus fra nykkene og til utøvelsen av kunsten som spiller! Jeg er meget imponert av ham! "outstanding"!

Det var en utrolig pinlig episode, ja! Du har kanskje rett i at Carew forandret seg etter det.

Gjest deternåminmening
Skrevet

Jeg synes de er kule da :)

Helt enig med deg :) Digger folk som skiller seg fra mengden - på den ene eller andre måten. Det gjør "life more interesting" :)

Skrevet

Selv om Gamsten og Carew er jålebukker, så synes jeg de er kule og moderne i stilen. Så morer de meg med personligheten.

Det var da voldsomt, her legger eg tilrette for at Dol`erne kan spre eder & galle, og så er det bare koseprat det ender opp i.

Kåre Kruttrøyk er jo enda mer positiv enn deg og.

Nei, begynn å sleng litt dritt folkens så vil dere merke så godt det gjør etterpå...:-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det var da voldsomt, her legger eg tilrette for at Dol`erne kan spre eder & galle, og så er det bare koseprat det ender opp i.

Nei, begynn å sleng litt dritt folkens så vil dere merke så godt det gjør etterpå...:-)

Kruttrøyk???? Den serien er det lenge siden jeg har sett! Husker du Festus da Geir??

AneM1365380603
Skrevet

He he ;) Men kan du ikke finne noen andre vi kan "ta"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...