Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Kruttrøyk???? Den serien er det lenge siden jeg har sett! Husker du Festus da Geir?? Klart eg husker Festus, og Doc, og Matt Dillon og ho der kjerringa som dreiv å sang. (har glemt navnet) Ja, det var virkelig noe å glede seg til. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Det var en utrolig pinlig episode, ja! Du har kanskje rett i at Carew forandret seg etter det. Han la ballen "død" som vi sier på fotballspråket! "ler" Han var så frustrert i den perioden og husker ikke du at han leide et utested i oslo og "staset" seg opp noe voldsomt og ba en haug kjendiser! Det kom bare D kjendiser og pressen gasset seg voldsomt over det!! Etter det skjedde det noe med Carew som bare gjorde godt for hele gutten og fotballen hans! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Klart eg husker Festus, og Doc, og Matt Dillon og ho der kjerringa som dreiv å sang. (har glemt navnet) Ja, det var virkelig noe å glede seg til. Miss Kitty!! Det var sveisen streng dame det! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 He he Men kan du ikke finne noen andre vi kan "ta"? De har jo fått "så hatten passer" de fleste, så eg vet ikkje om det er noen igjen? Christer Falck kanskje? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Han la ballen "død" som vi sier på fotballspråket! "ler" Han var så frustrert i den perioden og husker ikke du at han leide et utested i oslo og "staset" seg opp noe voldsomt og ba en haug kjendiser! Det kom bare D kjendiser og pressen gasset seg voldsomt over det!! Etter det skjedde det noe med Carew som bare gjorde godt for hele gutten og fotballen hans! Jeg kan fremdeles mimre tilbake til den tiden da vi hadde Myggen, Henning Berg, Gøran Sørloth, Freia melkesjokolade fra Stryn og Mini. Det var personligheter. Jostein Flo var den flotteste jeg kunne tenke meg 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 De har jo fått "så hatten passer" de fleste, så eg vet ikkje om det er noen igjen? Christer Falck kanskje? Han er altfor kjedelig til å diskutere, helt ubetydelig i mine øyne. Valla er vi lei av, Staff også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan fremdeles mimre tilbake til den tiden da vi hadde Myggen, Henning Berg, Gøran Sørloth, Freia melkesjokolade fra Stryn og Mini. Det var personligheter. Jostein Flo var den flotteste jeg kunne tenke meg ''''Freia melkesjokolade fra Stryn og Mini. Det var personligheter. Jostein Flo var den flotteste jeg kunne tenke meg ;)'''' Nei, nå tror eg du har spist for mye melkesjokolade!? De lagde da ikkje melkesjokolade i Stryn, det var Jostein Flo som var derfra, surrehue... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg kan fremdeles mimre tilbake til den tiden da vi hadde Myggen, Henning Berg, Gøran Sørloth, Freia melkesjokolade fra Stryn og Mini. Det var personligheter. Jostein Flo var den flotteste jeg kunne tenke meg Ja han var konge i feltet! "legger og lår som en nordisk vår og en kropp som veide flere tonn" "ler" Og luggen som krøllete soloppgang! "humre" ja det var tider det! Myggen lurte alle trill rundt på midtbanen og mini kom som en vind på vingen! Og slo salto til slutt!! "mimre mimre" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 ''''Freia melkesjokolade fra Stryn og Mini. Det var personligheter. Jostein Flo var den flotteste jeg kunne tenke meg ;)'''' Nei, nå tror eg du har spist for mye melkesjokolade!? De lagde da ikkje melkesjokolade i Stryn, det var Jostein Flo som var derfra, surrehue... ''De lagde da ikkje melkesjokolade i Stryn, det var Jostein Flo som var derfra, surrehue...:)'' Var det fyrtårnet som var derfra da?-)) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Ja han var konge i feltet! "legger og lår som en nordisk vår og en kropp som veide flere tonn" "ler" Og luggen som krøllete soloppgang! "humre" ja det var tider det! Myggen lurte alle trill rundt på midtbanen og mini kom som en vind på vingen! Og slo salto til slutt!! "mimre mimre" ''Ja han var konge i feltet! "legger og lår som en nordisk vår og en kropp som veide flere tonn" "ler" Og luggen som krøllete soloppgang! '' Jeg tror jaggu meg du var like betatt som meg 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 ''Ja han var konge i feltet! "legger og lår som en nordisk vår og en kropp som veide flere tonn" "ler" Og luggen som krøllete soloppgang! '' Jeg tror jaggu meg du var like betatt som meg Døhh!! Betatt av en god fotballspiller!! Klart han var en kjekk fyr! Lov å si det uten å havne i "kombinert"?? "ler" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Døhh!! Betatt av en god fotballspiller!! Klart han var en kjekk fyr! Lov å si det uten å havne i "kombinert"?? "ler" He he, ja selvsagt Det er ikke noe galt i å være kombinertløper heller da. Mange beskriver det som en fin idrett 0 Siter
Gjest Fnise-fnis Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Må smile litt... denne tråden minner om den Frognerfitter-tråden - bare for menn! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Må smile litt... denne tråden minner om den Frognerfitter-tråden - bare for menn! No tror eg AneM følte du var litt urettferdig? 0 Siter
Gjest Fnise-fnis Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 No tror eg AneM følte du var litt urettferdig? Joda, beklager det i såfall, leste ikke hele tråden heller, leste bare tråstarten ++ og syns det var litt komisk at dere gutta tåler like lite jåleri som damer! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 He he, ja selvsagt Det er ikke noe galt i å være kombinertløper heller da. Mange beskriver det som en fin idrett "kombinert" kan være så mangt! Og jeg hadde ikke idretten med de lange glatte pinnene i tankene! "ler" 0 Siter
Gjest vity Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Han er altfor kjedelig til å diskutere, helt ubetydelig i mine øyne. Valla er vi lei av, Staff også. Syns Valla er litt interresant om dagen. Det er jo to psykiatere som har skrevet en rapport om henne som hun er nektet innsyn i. Hadde det skjedd meg at jeg ble nektet innsyn hadde jeg blitt forbannet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.