Lillemus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg starter tråden torsdagskveldene istedetfor fredags morgen ettersom jeg så og si alltid har en treningsøkt på torsdager, men det er dårlig med trening før jobb om morran på fredag. ) Denne uka: Lørdag: 4 km skitur med ungene + 2,5 kms joggetur om kvelden Søndag: 10 km skitur med ungene Mandag: 30 min på trimsykkelen + 30 min styrke Onsdag: 30 min på trimsykkelen Torsdag: 30 min på trimsykkelen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astroide Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fra torsdag til torsdag? Søn: 2 timer Man: 1 time Ons: 1,5 time Alt fotball Neste uke skal jeg prøve å få sneket inn en dag eller 2 med jogging også, men har betennelser overalt så er ikke så greit å få trent ofte nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Fra torsdag til torsdag? Søn: 2 timer Man: 1 time Ons: 1,5 time Alt fotball Neste uke skal jeg prøve å få sneket inn en dag eller 2 med jogging også, men har betennelser overalt så er ikke så greit å få trent ofte nok. Vi begynte med rapporter fra fredag morgen til fredag morgen, men jeg legger inn starten torsdag kveld etter treningsøkta mi da ettersom jeg alikevel ikke trener noe fredag morgen før jobb. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det har ikke vært den beste treningsuka, for å si det sånn. Jeg har slitt mer enn forrige uke. Treningen var kjedelig, men i går kom det seg. Hadde mye overskudd da. fredag 22865 steg lørdag 3114 steg *Legge skylda på kruttlappen og mora2* He he søndag 15372 steg mandag 12398 tirsdag 6884 steg onsdag 16596 steg og 2X30 situps torsdag 21327 steg og 50 situps. Er det juks å ta situps i senga og sofaen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Det har ikke vært den beste treningsuka, for å si det sånn. Jeg har slitt mer enn forrige uke. Treningen var kjedelig, men i går kom det seg. Hadde mye overskudd da. fredag 22865 steg lørdag 3114 steg *Legge skylda på kruttlappen og mora2* He he søndag 15372 steg mandag 12398 tirsdag 6884 steg onsdag 16596 steg og 2X30 situps torsdag 21327 steg og 50 situps. Er det juks å ta situps i senga og sofaen? ''Er det juks å ta situps i senga og sofaen?'' Sikkert ikke, men hvordan får du til det på så mykt underlag??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ''Er det juks å ta situps i senga og sofaen?'' Sikkert ikke, men hvordan får du til det på så mykt underlag??? ''Sikkert ikke, men hvordan får du til det på så mykt underlag???'' Jeg trodde det var lettere å ta det på mykere underlag..? Jeg synes det er forferdelig for korsryggen å ligge på gulvet. Jeg tar av og til situps når jeg ser på tv, da legger jeg ikke merke til at det er drepende kjedelig. Situps er bra trening, men ikke akkurat noen favoritt. Armhevinger er enda verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 ''Sikkert ikke, men hvordan får du til det på så mykt underlag???'' Jeg trodde det var lettere å ta det på mykere underlag..? Jeg synes det er forferdelig for korsryggen å ligge på gulvet. Jeg tar av og til situps når jeg ser på tv, da legger jeg ikke merke til at det er drepende kjedelig. Situps er bra trening, men ikke akkurat noen favoritt. Armhevinger er enda verre. Armhevinger klarer jeg bare på "juksemåten" på knærne jeg, men det er tungt det og! Klarer 10 stk, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fredag 45 min spinning Søndag 1 1/2 time gåtur Tirsdag 1 time styrke Resten av uka har jeg hangla + jobba mye. Så dette ble jammen ikke mye å skryte av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fredag: 28 kilometer. Lørdag: 8 km Søndag: 14 km Mandag: 10 km Tirsdag: ingen trening Onsdag: 15 km Torsdag: 8 km Totalt altså 83 kilometer! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fredag: 28 kilometer. Lørdag: 8 km Søndag: 14 km Mandag: 10 km Tirsdag: ingen trening Onsdag: 15 km Torsdag: 8 km Totalt altså 83 kilometer! mvh Helt utrolig bra! *Imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det ble en litt bedre uke med henhold til trening. Søndag: 45 min på crosstraineren Mandag: 60 min aerobic + 60 min troppsgymnastikk Onsdag: 60 min pilates Torsdag: 30 min på crosstraineren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maglor Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fredag: 75 min Mandag: 90 min Tirsdag: 60 min pluss en time som hjelpeinstruktør Onsdag: 75 min Tordag: 60 min Alt sammen er kampsport. Tøying kommer i tilleg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Helt utrolig bra! *Imponert* Takk for det! Jeg trener til maraton, har aldri løpt det før, og prøver å venne kroppen til å løpe laaaange distanser! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Sist uke var spesiell og hektisk for mitt vedkommende, med mye reising og tettpakket program. Følgelig ble det kun 3 løpeturer, mot normalt 4. Men så hekta som jeg er, er jeg veldig fornøyd med at jeg aksepterte dette - og ikke valgte å løpe kl. 0700 om morgenen i stiv kuling, snøfokk og glatte veier... Til saken. Søndag: 5 km løpetur i variert løype. Tirsdag og torsdag: Som søndag. Og hver tur etterfølges alltid av en del øvelser hjemme på gulvet. Tirsdag var det 12 minusgrader og helt nydelig å løpe. Jeg ELSKER å løpe i sprengkulde, det gir et fantastisk energikick. Og når det er så kaldt og snødekte veier, er det ikke glatt heller, så jeg kan slippe meg løs i nedoverbakkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fredag: 28 kilometer. Lørdag: 8 km Søndag: 14 km Mandag: 10 km Tirsdag: ingen trening Onsdag: 15 km Torsdag: 8 km Totalt altså 83 kilometer! mvh Dette er enomt imponerende, Pås. Hva slags underlag løper du på? Eller løper du innendørs på mølle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette er enomt imponerende, Pås. Hva slags underlag løper du på? Eller løper du innendørs på mølle? Jeg må innrømme at det blir mest tredemølle på denne tiden av året... Mørkt OG regn orker jeg ikke å løpe i! Men langturen min var ute, jeg hadde fri den dagen og kunne løpe i dagslys! Det er litt rart, tåler å løpe i dagslys og regn, samt mørke og kulde, men altså IKKE i regn og mørke! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astroide Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vi begynte med rapporter fra fredag morgen til fredag morgen, men jeg legger inn starten torsdag kveld etter treningsøkta mi da ettersom jeg alikevel ikke trener noe fredag morgen før jobb. ) Åh jaa. Jajaj, jeg trente ikke hverke tors eller fre den uka da, så da så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ikke mye trening på meg denne uka. Hatt 4 10-timers nattevakter + 4 stykker til neste uke, så jeg har egentlig bare sovet,spist og slappet av ) I tillegg til andre ting jeg måtte ordne. Fredag: 15 min sykling Søndag: 21 min sykling Mandag: 15 min sykling Gått opp og ned trappene når jeg skulle ut og inn da ) 5.etasje uten heis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 løpetur drøyt 5 km løpetur 7 km løpetur 35 min inkl intervall Målet mitt er to løpeturer i uka, så denne uka ligger jeg foran budsjett (men da ligger jeg vel under budsjett på andre gjøremål ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 dag 1: 2 x 40 minutter rask gange dag 2: 1 time aerobics dag 3: 2 x 40 minutter rask gange dag 4 og dag 5: 30 minutter rask gange 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.