AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Takk for det! Jeg trener til maraton, har aldri løpt det før, og prøver å venne kroppen til å løpe laaaange distanser! mvh Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk. Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Lørdag: svømte 1300 meter Søndag: 1 times tur Nordic walking Tirsdag: 30 min yoga Onsdag: svømte 1100 meter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vi rant slalåm fredag, lørdag og søndag - akkurat hvor mange turer eller hvor mange timer det var, aner jeg ikke - det var jo ikke så intensivt når barna er med - men jeg rørte meg i alle fall :-) Kjørte til og med skogsløype i en meter med puddersnø! Vel - det var det. Var forresten i svømmehallen med ungene i dag - men det hører til neste rapportering! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Søndag: 12 km skitur med barna Mandag: 1 time Friskiss og svettis Hadde ambisjoner om Friskis torsdag og/eller fredag også, men ble litt slapp og mye jobbing denne uka. Må skjerpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk. Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge. Hel! Jeg løp halvmaraton i høst. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.