AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Takk for det! Jeg trener til maraton, har aldri løpt det før, og prøver å venne kroppen til å løpe laaaange distanser! mvh Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk. Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge. 0 Siter
tusseline Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Lørdag: svømte 1300 meter Søndag: 1 times tur Nordic walking Tirsdag: 30 min yoga Onsdag: svømte 1100 meter 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Vi rant slalåm fredag, lørdag og søndag - akkurat hvor mange turer eller hvor mange timer det var, aner jeg ikke - det var jo ikke så intensivt når barna er med - men jeg rørte meg i alle fall :-) Kjørte til og med skogsløype i en meter med puddersnø! Vel - det var det. Var forresten i svømmehallen med ungene i dag - men det hører til neste rapportering! 0 Siter
....AV Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Søndag: 12 km skitur med barna Mandag: 1 time Friskiss og svettis Hadde ambisjoner om Friskis torsdag og/eller fredag også, men ble litt slapp og mye jobbing denne uka. Må skjerpe meg! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk. Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge. Hel! Jeg løp halvmaraton i høst. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.