Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Takk for det! Jeg trener til maraton, har aldri løpt det før, og prøver å venne kroppen til å løpe laaaange distanser!

mvh

Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk.

Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi rant slalåm fredag, lørdag og søndag - akkurat hvor mange turer eller hvor mange timer det var, aner jeg ikke - det var jo ikke så intensivt når barna er med - men jeg rørte meg i alle fall :-) Kjørte til og med skogsløype i en meter med puddersnø!

Vel - det var det.

Var forresten i svømmehallen med ungene i dag - men det hører til neste rapportering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag: 12 km skitur med barna

Mandag: 1 time Friskiss og svettis

Hadde ambisjoner om Friskis torsdag og/eller fredag også, men ble litt slapp og mye jobbing denne uka. Må skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, maraton krever endel forberedelser. Eksen min dreiv på med det. Jeg synes egentlig det var interessant å følge han i både forberedelser og konkurranser. Han løp mot klokka, ikke mot de andre. Å møte veggen er et kjent begrep i maraton. Det var hans store skrekk.

Er det hel- eller halvmaraton du satser på? Det er en tøff idrett, og jeg blir alltid imponert ovder de som greier å psyke/trene seg opp til å løpe så lenge.

Hel! Jeg løp halvmaraton i høst.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...