Gå til innhold

Kjæledyr

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

11

• Lillemus

6

• cathlin

6

• skal

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe:-)

Bestmor hadde noen pipiper i matskapet en gang tror jeg. De kom visst inn gjennom en ventilasjon eller noe!

Vi hadde en i avtrekksvifta over komfyren! Jeg var alene hjemme da jeg hørte det romsterte inni der og ringte eksen (vi bodde sammen den gangen da) og påsto det var en fugl inni der. Han nektet å tro meg, men da han kom hjem og fikk høre selv så måtte han gi seg og demonterte en del av greia så den stakkars lille blåmeisen fikk komme ut igjen. Den var veldig søt da! :o)

Skrevet

Har katt, og nå er vi forferdelig bekymret for han har vært borte siden onsdag morgen. Helt ulikt ham.

-og han er kastrert så han har ikke noe med å renne rundt heller.

Dersom det er han som pleier å skite inne i garasjen min, så tror jeg du skal kjøpe ny katt.

Skrevet

Dersom det er han som pleier å skite inne i garasjen min, så tror jeg du skal kjøpe ny katt.

Kan jeg aldri tenke meg. Han har egen sandkasse...

Gjest Angela26
Skrevet

Vi hadde en i avtrekksvifta over komfyren! Jeg var alene hjemme da jeg hørte det romsterte inni der og ringte eksen (vi bodde sammen den gangen da) og påsto det var en fugl inni der. Han nektet å tro meg, men da han kom hjem og fikk høre selv så måtte han gi seg og demonterte en del av greia så den stakkars lille blåmeisen fikk komme ut igjen. Den var veldig søt da! :o)

Hehe! Disse fuglene! :-) De kommer seg inn overalt, saa det var godt dere fikk den ut igjen, stakkars liten :-)

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Han har egen sandkasse...

Vel, han er ikke der, er han?

Skrevet

Ukastrert hannkatt som flyr fritt omkring!?

Katten vår har det fritt ja, men er kastrert. Vi bor landlig til. Den holder seg nok mye hos en av naboene her. Nå ligger pus langflat på stuegulvet :)

Skrevet

Katten vår har det fritt ja, men er kastrert. Vi bor landlig til. Den holder seg nok mye hos en av naboene her. Nå ligger pus langflat på stuegulvet :)

''Katten vår har det fritt ja, men er kastrert''

Ah. Det var det med kastreringen jeg egentlig ville frem til. :o) Bra at du har kastrert ham - men det er vel mer sjeldent at de streifer mye omkring da, han liker seg kanskje godt hos naboen da? :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja den lyder begge spraakene! Hvis jeg sier: " Skal vi ut" , Saa blir han hoppende glad, han gjenkjenner ordet "UT".

Sier vi : "Nos vamos" paa spansk, saa skjoenner han at det ogsaa betyr "skal vi ut" :-)

Jøss! Nå ble jeg imponert!! En hund som skjønner 2 språk! Tøft!!

Skrevet

Ingen kjæledyr her i gården, nei. Med et barn som er allergisk mot katt, og ikke tid til å ta seg skikkelig av en hun, er kjæledyr uaktuelt. Vil ikke ha gnagere i huset.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har tre katter, mor og far og barn. De to første er nå sterilisert og kastrert. Så har jeg 6 akvarier med en del fisker og snegler, ikke akkurat dyr å kjæle med, men utrolig avslappende å følge med på.

Skrevet

Vel, han er ikke der, er han?

Tusen takk for omtanken. Det varmet virkelig å høre nå når vi går og lurer på hvor pusen er...

Skrevet

Er jo så koslig med dyr!

Vi har hatt mye rart opp igjennom åra.

Men nå er vi lykkelige eiere av 5katte puser,tre hunder og to akvarium!

Også sofa grisen da! ;0)

Skrevet

Så usmakelig.

Skrevet

Har katt, og nå er vi forferdelig bekymret for han har vært borte siden onsdag morgen. Helt ulikt ham.

-og han er kastrert så han har ikke noe med å renne rundt heller.

Så trist..Men de kan forsvinne litt selv om de er kastrerte.

Det har flere av mine gjort,men dukket opp igjen etter noen dager.

Håper pysen deres kommer heim igjen..

Skrevet

Tusen takk for omtanken. Det varmet virkelig å høre nå når vi går og lurer på hvor pusen er...

Man hører jo om mange katter som aaaldri har vært borte før, og så er noen dager borte for så å dukke opp igjen...

Men tror jeg vet hvordan du har det,- min var aldri borte mer enn en time eller to i slengen,- og de gangene han var _litt_ lenger borte, hadde jeg jo nesten panikk.

Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...