Gå til innhold

Kjæledyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stor hankatt. Hadde flere katter, men de dro sin veg elller kan ha blitt skutt.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

11

• Lillemus

6

• cathlin

6

• skal

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ingen dyr her hos oss. Jeg er ikke så glad i dyr. Egentlig bør man vel ikke si sånt høyt, men sånn er det nå med den saken.

Skrevet

Har en krokodille.

Hvordan har krokodillen oppført seg i dag?

Skrevet

Så usmakelig.

Ikke usmakelig. Motbydelig. Stank og svineri i hele garasjen. Og under utetrappa.

Vi forlanger at hundeeiere plukker opp etter bikkja, men katteeiere settes det ikke noen krav til. Hvem skal betale for full motorvask etter at pusi har pissa over hele motoren? Hvem skal vaske ut garasjen? Betale for lakkskadene på motorsykkelen?

Jeg sparker de fordømrade lystmorderne til helvete når de kommer nært nok. I hvert fall i tankene.

villbringebær
Skrevet

Vi har to undulater akkurat nå. Ikke akkurat kjæledyr men...

Skrevet

Hvordan har krokodillen oppført seg i dag?

Den har prøvd å bite meg et par ganger i dag faktisk. Jeg skal prøve å få den til å ligge i ro under senga, som vanlig.

Eller skulle jeg kanskje ta den med ut å gå tur...

Gjest glad i dyr.
Skrevet

Her i huset har vi to katter, hund, kaniner, fisker og skilpadder.... Ungene på 1, 3 og 5 år har alltid hatt dyr og er veldig glad i dyr... Jeg synest det er en fin ting at barna lærer seg å ta vare på dyr og hva det innebærer allerede fra de er fødd.....

Skrevet

Den har prøvd å bite meg et par ganger i dag faktisk. Jeg skal prøve å få den til å ligge i ro under senga, som vanlig.

Eller skulle jeg kanskje ta den med ut å gå tur...

Den liker sikkert litt variasjon i hverdagen den også, så kanskje en liten tur ut kunne gjort seg i løpet av helgen?

Forøvrig liker den sikkert at du er inne sammen med den :-)

Skrevet

Har en krokodille.

Jeg har en krokodillekjæreste som bor på landet og heter Heathcliff!

Skrevet

Ikke usmakelig. Motbydelig. Stank og svineri i hele garasjen. Og under utetrappa.

Vi forlanger at hundeeiere plukker opp etter bikkja, men katteeiere settes det ikke noen krav til. Hvem skal betale for full motorvask etter at pusi har pissa over hele motoren? Hvem skal vaske ut garasjen? Betale for lakkskadene på motorsykkelen?

Jeg sparker de fordømrade lystmorderne til helvete når de kommer nært nok. I hvert fall i tankene.

"Vi forlanger at hundeeiere plukker opp etter bikkja, men katteeiere settes det ikke noen krav til. Hvem skal betale for full motorvask etter at pusi har pissa over hele motoren? Hvem skal vaske ut garasjen? Betale for lakkskadene på motorsykkelen?"

Nå blir jeg litt provosert...

Ta ned den jævla garasje porten da!!!

"Jeg sparker de fordømrade lystmorderne til helvete når de kommer nært nok. I hvert fall i tankene."

Samma gjør jeg med folk som har dine holdninger........

Skrevet

Jeg har en krokodillekjæreste som bor på landet og heter Heathcliff!

Jøss! Hvordan er han/hun? Min dukket bare plutselig opp en dag under senga, og nekter å dra igjen.

Skrevet

Den liker sikkert litt variasjon i hverdagen den også, så kanskje en liten tur ut kunne gjort seg i løpet av helgen?

Forøvrig liker den sikkert at du er inne sammen med den :-)

Får se. Kanskje jeg sniker meg ut mens den sover.

Skrevet

Jøss! Hvordan er han/hun? Min dukket bare plutselig opp en dag under senga, og nekter å dra igjen.

Han får bo hos noen venner. Er for farlig for kattene. Han begynner å dra på årene nå da, men kan fortsatt være ganske bitete.

Ellers er han overaskende kjælen! Prøv å klø han på "nebbet" - da har du han i din hule hånd.

Skrevet

Han får bo hos noen venner. Er for farlig for kattene. Han begynner å dra på årene nå da, men kan fortsatt være ganske bitete.

Ellers er han overaskende kjælen! Prøv å klø han på "nebbet" - da har du han i din hule hånd.

''Ellers er han overaskende kjælen! Prøv å klø han på "nebbet" - da har du han i din hule hånd.''

Tusen takk for tipset! Det skal jeg prøve....ugg

Skal forresten hilsen

http://www.forfatterbloggen.no/roller/resources/fie/jeg_vil_spise_et_barn1.jpg

Skrevet

''Ellers er han overaskende kjælen! Prøv å klø han på "nebbet" - da har du han i din hule hånd.''

Tusen takk for tipset! Det skal jeg prøve....ugg

Skal forresten hilsen

http://www.forfatterbloggen.no/roller/resources/fie/jeg_vil_spise_et_barn1.jpg

Takker! Det hilses tilbake! Fraråder forøvrig å ta han med i svømmehallen.

Og advarer mot sterke scener i linken under..

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.fortunecity.com/millennium/ellerburn/1074/krokodille.gif&imgrefurl=http://www.fortunecity.com/millennium/ellerburn/1074/&h=277&w=316&sz=10&hl=no&start=3&tbnid=roOl5AnOkzyQlM:&tbnh=103&tbnw=117&prev=/images%3Fq%3Dkrokodille%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26sa%3DN

Skrevet

VoooooooOOooooOOoops.....

Det var frosken sin ide...!!!

Hmm.... Må være den bodypumpen. Skremmende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...